کد خبر: ۲۳۹۴۵۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷
فرمانده نیروی انتظامی:

تکمیل طرح ها در مرز سیستان و بلوچستان از اولویت های مرزبانی در سال جدید است

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: تکمیل طرح ها در مرز سیستان و بلوچستان از اولویت های مرزبانی در سال جدید است تا شاهد حوادث سال گذشته نباشیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار«اسماعیل احمدی مقدم» روز دوشنبه در حاشیه جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران در جمع خبرنگاران همچنین در مورد اتوبوس های اسکانیا افزود: هنوز این اتوبوس ها رفع نقص نشده است.

وی ادامه داد: در مذاکرات اولیه با این شرکت مقرر شد تا در خودروهای جدید و در خط تولید خود برای رفع نواقص موجود، تمهیداتی اندیشیده شود.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: همچنین پلیس راهور با اعلام فراخوانی به این شرکت مهلت داده تا نواقص فنی را رفع کنند که البته ما پیگیر این موضوع هستیم.

وی در مورد رزمایش اقتدار 3 در استان کرمانشاه ،هدف از برگزاری این رزمایش را افزایش آمادگی، آموزش و هماهنگی در حفظ مرزهای کشور برشمرد و گفت: مرزهای ما در همجواری مناطق ناامن قرار دارد براین اساس باید مرزها در برابر قاچاقچیان مواد مخدر و ورود سلاح و تروریست، تقویت شود.

به گفته احمدی مقدم ، اکنون نوبت استان کرمانشاه است تا آمادگی نیروها در مرزهای غربی کشور تقویت شود .

وی افزود:این رزمایش تا پنجشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در مورد انتقاد معاون گردشگری نسبت به عملکرد ناجا در تورهای گردشگری گفت: محل طرح این انتقادها ، رسانه ها نیستند و بهتر است قبل از طرح با رسانه ها، موضوع مورد انتقاد با نیروی انتظامی مطرح شود.

وی یادآور شد: ما همواره در حوزه گردشگری تلاش می کنیم تا تورهای گردشگری خارجی تسهیل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین