کد خبر: ۲۳۹۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

تیم والیبال زنان متین راهی ناخون پاتوم تایلند شد

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا با حضور 10 تیم از 28 فروردین ماه در تایلند آغاز می شود و تیم متین ورامین نماینده ایران در این رقابت ها صبح امروز از بانکوک راهی ناخون پاتوم شهر میزبان این رقابت ها شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم متین ورامین شب گذشته پس از نیم ساعت تاخیر از فرودگاه امام خمینی (ره) راهی بانکوک پایتخت تایلند شد ولی در حالی که هواپیما از مرز های هوایی ایران خارج نشده بود، به علت نقص فنی مجددا به فرودگاه امام بازگشت و پس از تعویض هواپیما دو باره به سمت بانکوک حرکت کرد و ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز سه شنبه این شهر را به مقصد ناخون پاتوم ترک کرد.

نماینده کشورمان در مسابقات والیبال قهرمانی جام باشگاه های آسیا امروز را استراحت خواهد کرد و فردا یک جلسه تمرینی خواهد داشت.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا از پنجشنبه ( 28 فروردین ماه ) با حضور نمایندگان والیبال از کشورهای ژاپن ، تایلند ، چین ، چین تایپه ، ایران ، سنگاپور ، قزاقستان ، هند ، فیلیپین و ویتنام آغاز می شود و تا پنجم اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت.

دور مقدماتی این رقابت ها در قالب دو گروه چهار تیمی و شش تیمی برگزار خواهد شد که در گروه نخست (A) تیم متین ورامین ایران با تیم های تایلند ، ژاپن و ویتنام هم گروه است و در گروه دوم (B) نیز تیم های چین ، چین تایپه ، قزاقستان ، سنگاپور ، هند و فیلیپین بازی خواهند کرد.

تیم کشورمان در مرحله مقدماتی به ترتیب به مصاف تیم های باشگاهی از تایلند ، ژاپن و ویتنام خواهد رفت.

فرنوش شیخی (کاپیتان)، شبنم علیخانی ، مهسا صابری ،شکوفه صفری، مائده برهانی، فرانک بابلیان، ساناز واحدی، تهمینه درگزانی، فاطمه امینی، نجمه عابدیان، نیلوفر حجتی (لیبرو) و مهدیه خواجه کلایی 12 بازیکن تیم متین ورامین هستند. هدایت این تیم را سیما صدیقی بر عهده دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین