کد خبر: ۲۳۹۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

​​توجه به مسئولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها در هفته روابط‌عمومی

در هفته روابط‌عمومی سال 1393 مسؤولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس اجتماعی: سیدغلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی (27 اردیبهشت لغایت 2 خرداد 1393) با بیان این مطلب افزود: روابط‌عمومی‌ها علاوه بر اینکه وظایف مشخصی در قبال سازمان و مخاطبان مستقیم خود دارند، در قبال اجتماع نیز وظایف و مسؤولیت‌هایی دارند که بایستی این وظایف تبیین، تشریح و عملی شود.

به گزارش آفتاب، وی گفت: نه تنها مدیران و کارکنان یک دستگاه از روابط‌عمومی خود انتظار اقدامات حرفه‌ای برای شناسایی مشکلات و ارائه راه‌حل دارند بلکه عموم مردم از نهاد روابط‌عمومی این انتظار را دارند که در مسیر پیشرفت و تعالی کشور، فعال‌تر و مفیدتر عمل کند.

کاظمی دینان برگزاری هفته روابط‌عمومی را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های علمی و عملی روابط‌عمومی‌ها دانست و یادآور شد: بنا داریم در طول این هفته مهم‌ترین اولویت‌ها و انتظارات جامعه از این نهاد را به همراهان و فعالان این حوزه گوشزد کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی 1393 افزود: در هفته روابط‌عمومی امسال، فعالان روابط‌عمومی در سراسر کشور در حرکتی نمادین و برای اعلام پذیرش مسؤولیت‌های اجتماعی خود با حضور در مؤسسات و نهادهای خیریه که به نفع گروه‌های آسیب‌پذیر اقدامات داوطلبانه و خیرخواهانه انجام می‌دهند، آحاد مردم را تشویق به مساعدت برای کاهش آلام ایشان خواهند کرد.

کاظمی دینان با اشاره به اینکه تدوین نظامنامه و مرامنامه مسؤولیت‌های اجتماعی روابط‌عمومی‌ها با این حرکت کلید می‌خورد، گفت: روابط‌عمومی، هنر، حرفه و عملی پیش‌برنده است و به همین دلیل می‌تواند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مؤثر باشد.

وی از علاقه‌مندان به حضور و همراهی در برنامه‌های هفته روابط‌عمومی سال 93 درخواست کرد به سایت  www.7pr.ir   مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین