کد خبر: ۲۳۹۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶

شاگردان تونی از صعود بازماندند

تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در دیدار مقابل الاتحاد عربستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با 2 گل شکست خورد و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، این دیدار امشب (سه شنبه) از گروه C لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه شاه عبدالعزیز مکه برگزار شد و تیم الاتحاد توسط عبدالفتاح اسیری و مختار فلاتح در دقایق 18 و 60 به گل رسید. 

تیم تراکتورسازی از دقیقه 25 این بازی به دنبال اخراج میلاد فخرالدینی با 10 بازیکن به کار خود ادامه داد. 

نماینده ایران که در دیدار خانگی دور رفت با یک گل از سد الاتحاد عربستان گذشته بود، با قبول شکست در بازی امشب، در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها بازماند و صعود الاتحاد عربستان نیز مسجل شد.

در دیگر دیدار گروه C، ساعاتی پیش تیم العین امارات در دیدار خارج خانه با 5 گل لخویا قطر را در هم کوبید و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی مسجل کرد. 

در پایان دیدارهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه C، تیم های العین امارات، الاتحاد عربستان، تراکتورسازی ایران و لخویا قطر به ترتیب با 10، 9، 5 و 4 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند.

دیدارهای هفته ششم و پایانی این گروه، روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود و تیم تراکتورسازی در دیداری تشریفاتی در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز پذیرای لخویا قطر است و تیم های العین و الاتحاد نیز در امارات برای تعیین تیم اول و دوم گروه C به مصاف یکدیگر می روند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین