کد خبر: ۲۳۹۸۹۵
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۹

رییس جمهوری چابهار را به مقصد تهران ترک کرد

رییس جمهوری بعد از پایان سفر دو روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، شامگاه چهارشنبه چابهار را به مقصد تهران ترک کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح روز گذشته (سه شنبه) در سومین سفر استانی خود در راس هیاتی بلند پایه وارد زاهدان شد.

وی بعد از استقبال خودجوش مردم زاهدان، در استادیوم 17 شهریور با مردم این شهر دیدار و گفت و گو کرد و بعد از دیدار مردمی با اهالی زاهدان، در جمع ایثارگران و منتخبین و سپس در جمع علما و طلاب حضور یافت و بعد از آن، در جلسه توسعه سرمایه گذاری استان شرکت کرد. 

رییس جمهوری صبح امروز (چهارشنبه ) ابتدا به زابل رفت و در دیداری مردمی با اهالی این شهر در جمع آنها حاضر شد و سپس به چابهار سفر کرد و با مردم این شهر نیز دیدار کرد. 

روحانی در ادامه سفر استانی خود، شامگاه امروز (چهارشنبه )در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان شرکت کرد و در آخرین برنامه خود، بعد از جلسه شورای اداری، با اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان گفت و گو کرد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیراطلاعات، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور، حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی، حمید چیت چیان وزیر نیرو، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رییس جمهوری را دراین سفر همراهی می کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین