کد خبر: ۲۴۰۵۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

جمعه ها از شبکه دو ، شکرستان و کلاه قرمزی ببینید

مدیر گروه کودک شبکه دو گفت: از 5 اردیبهشت، جمعه هر هفته شبکه دو مخاطبان را به دیدن برنامه‌های خاطرانگیز و دوست‌ داشتنی مثل 'کلاه قرمزی'، 'شکرستان' و 'مسابقه محله' میهمان می‌کند. این باکس که از ساعت 9:30 آغاز می‌شود، شامل پخش این برنامه‌های محبوب خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی زارعان برنامه های تلویزیون را به موجود زنده تشبیه کرد و گفت: هر برنامه‌ تلویزیونی یک موجود زنده است که احتیاج به پویایی، بهسازی و تامین محتوا دارد تا قلبش درست کار کند؛ وقتش رسیده بود که برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» برای رسیدن به یک شاخصه مطلوب مدتی متوقف شود تا بتوانیم از وجود ارزشمند آقای قناد به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

او گفت: به اعتقاد من برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» مثل خیلی از برنامه های گروه که مدتی متوقف شده بودند، نیاز به بازتعریف دوباره دارد، کاری که توسط مجید قناد در حال انجام است و امیدوارم تا تابستان به ثمر بنشیند و ما شاهد برنامه ای با ساختار و ترکیب جدیدتری باشیم.

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو ادامه داد: در شرایط موجود، با توجه به استقبال مخاطبان از بعضی برنامه های دوست داشتنی گروه، باکس ویژه ای برای صبحگاه روزهای جمعه طراحی کردیم؛ این باکس که از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح آغاز می شود، شامل پخش برنامه های محبوب شکرستان، کلاه قرمزی و مسابقه محله خواهد بود.

علی زارعان گفت: از جمعه 5 اردیبهشت پس از پخش بهترین انیمیشن های روز دنیا که به همت گروه تامین برنامه این شبکه روی آنتن می رود، برنامه شکرستان و مسابقه محله پخش خواهند شد، در ادامه راس ساعت 11 گزیده ای از برنامه کلاه قرمزی از سال 91 تا امروز تقدیم مخاطبان شبکه دو خواهد شد.

به گزارش نسیم آنلاین، او گفت: مسابقه محله برنامه ای آشنا و خاطره انگیز برای خانواده های ایرانی است که سری جدید آن را مسعود روشن پژوه در 52 قسمت 10 دقیقه ای برای شبکه دو تولید کرده و قرار است از 5 اردیبهشت هر جمعه روی آنتن تلویزیون برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین