کد خبر: ۲۴۰۷۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

دختر هشت ساله از چنگال آدم ربايان رهايي يافت

فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد از پايان گروگان‌گيري و آزادي کودک 8 ساله خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مردم سالاری، سرهنگ غلام‌عباس غلام‌زاده ظهر ديروز در جمع خبرنگاران از عمليات رها‌سازي دختر بچه هشت ساله از دست گروگيران در اين استان طي عمليات موفقيت‌آميز در شهر شيراز و دستگيري سه آدم‌ ربا خبر داد.

وي گفت: روز شنبه در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي در شهرستان دنا مبني بر وقوع يک فقره آدم ربايي در يکي از روستاهاي اين شهرستان و متواري شدن آدم‌ربايان به طرف شيراز و درخواست مبلغ يک ميليارد ريال، تلاش براي دستگيري مجرمان و راهايي گروگان آغاز شد.

غلام‌زاده با بيان اين‌که فرد ربوده شده يک دختر بچه هشت ساله بود که مشخصات وي در اختيار مأموران انتظامي قرار گرفت، افزود: بلافاصله تيم‌هايي متشکل از پليس آگاهي شهرستان دنا و مرکز استان اقدام به انجام عمليات‌هاي پليسي کردند.

اين فرمانده ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: تيم‌هاي پليس آگاهي استان با هماهنگي و اخذ نيابت قضايي و با انجام اقدامات وسيع اطلاعاتي و ردزني‌هاي گسترده در اين عمليات ضربتي توانستند سرکرده اين باند را که با خودروي پرايد در يکي از خيابان‌هاي اصلي شهر شيراز در حال تردد بود شناسايي و عمليات براي دستگيري وي آغاز کردند.

 وي ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به دستور توقف پليس قصد فرار داشت که با عکس‌العمل سريع پليس آگاهي استان و طي يک عمليات تعقيب و گريز خودروي پرايد متوقف شد.

غلام‌زاده عنوان کرد: فرد دستگير شده ناچار به اعتراف شد و محل اختفاي فرد گروگان گرفته شده را در اختيار مأموران پليس قرار داد که مرحله دوم عمليات آغاز شد. وي خاطرنشان کرد: پليس بلافاصله به محل اعزام و با رعايت جوانب احتياط دختر بچه را داخل خانه‌اي که در چنگال آدم ربايان شامل يک مرد و زن جواني بودند نجات داد.

فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد با بيان اينکه هر سه گروگانگير با همکاري يکديگر اقدام به گروگانگيري و اخاذي کردند، افزود: متهمان با اعتراف صريح به بزه ارتکابي خود پس از تشکيل پرونده و تشکيل شاکي پرنده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین