کد خبر: ۲۴۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۴ - ۱۵:۴۶

احمد توکلی:به نتیجه رسیده بودیم «محصولی» رأی نمی آورد

آفتاب‌‌نیوز : وی در مورد انصراف «محصولی»‌ وزیر پیشنهاد نفت تصریح کرد: از صبح دوشنبه تلاش های جدی از طرف برخی از نمایندگان صورت گرفت تا انصراف زودتر اتفاق بیافتد نهایتا این کار نتیجه داد. 

رئیس مرکز پژوهش های مجلس هفتم افزود: سه شنبه در جلسه شورای مرکزی فراکسیون اکثریت این موضوع مطرح شد چند نفر از نمایندگان از جمله خود من روز دوشنبه از رئیس جمهوری خواسته بودیم که اگر «محصولی» انصراف دهد بهتر است که این بحث به نظر فراکسیون اصولگرایان موکول شد که در جلسه فوق العاده شورای مرکزی فراکسیون اکثریت در آنجا هم بحث به گونه ای شد که اگر به رئیس جمهوری توصیه شود که «محصولی» انصراف دهد بهتر است. 

توکلی افزود: در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اکثریت که سه شنبه تشکیل شد محصولی فقط توانست 47 درصد آرا را کسب کند و در نتیجه معلوم شد که ایشان زمینه مساعد ندارد. 

وی در پاسخ به این سؤال که بهتر نبود فرشیدی هم که با حداقل آرا به عنوان وزیر انتخاب شد به مانند محصولی انصراف می داد اظهار داشت:‌ از شما که طرفدار دموکراسی هستید تعجب می کنم که سؤال غیردمکراتیک می کنید هر کس نصف به اضافه یک رأی بیاورد قانونا وزیر است. 

عضو فراکسیون اصولگرایان در مورد سخنانش با کاظم جلالی پس از مخالفت وی با فرشیدی گفت: جلالی یک نسبت اشتباه به آقای فرشیدی داده بودند مبنی بر اینکه ایشان جزء حجتیه بوده یا نبوده که بنده ناراحت شدم به دلیل اینکه هم پرونده فرشیدی قبل از انقلاب بودم و با یکدیگر در دانشگاه شیراز درس می خواندیم که البته دوره محکومیت من طولانی شد و اخراج شدم اما دوره محکومیت ایشان طولانی نبود و به درسش ادامه داد. 

عضو ائتلاف آبادگران افزود: به جلالی گفتم یک نفر که عضو انجمن حجتیه بوده باشد که اهل مبارزه و زندان و شکنجه نمی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین