کد خبر: ۲۴۰۸۳۳
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶

دستگیری سارق جهیزیه عروس

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری سارق سابقه‌داری خبر داد که با آژانس، اموال مسروقه را جابجا می‌کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ محمدرضا اکبری گفت: در آخرین روزهای سال گذشته خانمی با مراجعه به مأموران پلیس آگاهی گرگان اظهار داشت اموال متعلق به جهیزیه دخترش و مقداری طلا و جواهرات از منزل وی سرقت شده است.

وی افزود: ماموران با حضور در محل سکونت این زن که در منطقه مرفه نشین شهر و کنار رودخانه واقع شده بود؛ به این باور رسیدند که سارق از طریق خلوت بودن حوالی منزل وارد آپارتمان شده و اقدام به سرقت کرده است.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی مأموران پلیس آگاهی نشان داد متهم پس از سرقت در چند مرحله با کرایه کردن آژانس سر کوچه اموال سرقتی را جابجا کرده است، گفت: با راهنمایی و همکاری همسایگان مشخصات ظاهری سارق شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، متهم در حالیکه قصد فروش اموال مسروقه را داشت، دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیقات تخصصی بعمل آمده متهم که با ارائه مدارک و مستندات از سوی مأموران رو به رو شده بود لب به اعتراف گشوده و پرده از هفت فقره سرقت به روش مشابه در سطح شهر برداشت.

به گزارش جام جم، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: با تلاش مأموران تمامی صحنه های سرقت بازسازی شد و شکات نیز شناسایی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین