کد خبر: ۲۴۰۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

عکس بازیگری که اشتباه از آب درآمد +عکس

مریلا زارعی نسبت به انتشار بعضی تصاویر و اطلاعات غلط درباره وی در رسانه‌ها و سایت‌های خبری گلایه کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در چند روز گذشته تصویری منسوب به مریلا زارعی در برخی از سایت‌ها منتشر و اعلام شده که تصویر وی در 20 سال پیش و در زمان حضور در فیلم «سلام سینما»‌ است.

مریلا زارعی با تکذیب این خبر و عکس گفت: تصویری که به تازگی منتشر و اعلام شده که چهره من در فیلم «سلام سینما» است به هیچ عنوان ارتباطی با من ندارد و تصویر یکی از بازیگران فیلم است که نام وی را نمی‌دانم.


وی ادامه داد: متاسفانه در برخی سایت‌ها و حتی ویکی پدیا اطلاعات غلطی درباره من منتشر شده است که صحیح نیست، به طور مثال بعضی اطلاعات شخصی که از من در ویکی پدیا منتشر شده درست نیست و نباید دائما انتشار یابد.

زارعی با درخواست از خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و روزنامه‌ها درباره انتشار اطلاعات درست، اعلام کرد که انتظار می‌رود رسانه‌های وزین و معتبر برای درج اطلاعات بازیگران از منابع موثق استفاده کنند.

مریلا زارعی متولد 25 فروردین 1353 در تهران است. وی تاکنون در بیش از 50 فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته است.

زارعی تاکنون 20 بار در جشن‌ها و جشنواره هایی همچون جشنواره فیلم فجر، جشن سینمای ایران (خانه سینما)، جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزد دریافت جایزه شده است.

به گزارش مهر، زارعی همچنین برای بازی در فیلم «سربازهای جمعه» به کارگردانی مسعود کیمایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «شیار 143» شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین