کد خبر: ۲۴۱۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

فتح‌الله‌زاده: بروم، می‌گویند فراری شده‌ام!/ فروش ۱۵ درصدی سهام استقلال کذب است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خبر فروش ۱۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به مبلغ ۳ میلیارد تومان کذب محض است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اعلام فروش 15 درصد از سهام باشگاه استقلال به مبلغ 3 میلیارد تومان گفت: این خبر کذب محض است و عده‌‌‌ای با این خبرهای حاشیه‌‌ای قصد ضربه زدن به استقلال را دارند. ما در استقلال نه سهام فروخته‌ایم و نه وامی گرفته‌ایم. من اصلاً نمی‌توانم سهام باشگاه استقلال را بفروشم.

وی در پاسخ به این سؤال که اما در برنامه ورزش و مردم این خبر اعلام شد، افزود: من پشت خط این برنامه نرفتم و چیزی هم در این باره مطرح نکردم اما یک سایت غیر معتبر این خبر را اعلام کرده که متأسفانه در این برنامه هم به آن استناد شد و خبر آن را پخش کردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بحث شفاف‌سازی در فوتبال و انتشار ارقام دریافتی بازیکنان استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:‌ من هم مثل امیر قلعه‌نویی معتقدم که شفاف‌سازی کار خوبی است و از 150 نماینده مجلسی که از این شفاف سازی ها تشکر کردند، قدردانی می‌کنم اما من هم مثل سرمربی تیمم اعتقاد دارم که اگر قرار است شفاف‌سازی صورت گیرد این شفاف‌سازی باید همه جا باشد. روی صحبت من با نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای است که مردم پایتخت به آنها رأی داده‌اند تا در همه حوزه‌ها حامی آنها و شهرشان باشند اما آقایان نماینده حالا که به دو تیم پایتخت حمله می‌شود بیایید و از تیم‌های تهرانی دفاع کنید چرا که من می‌دانم هستند تیم‌های شهرستانی که دو برابر ما هزینه کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما از روز اول هم به دنبال شفاف‌سازی بودیم و دوست داشتیم این اتفاق بیفتد و برای همین هم لیست‌مان را منتشر کردیم و حتی امیر خادم که با من زاویه دارد نسبت به شفافیت لیست ما قدردانی کرد. حالا پاداش این شفافیت ما چه بوده است؟

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: من برای پیگیری این شفاف‌سازی می‌مانم و خودم پیگیر کارها هستم اما یک مسئله‌ای که وجود دارد این است که اگر بگویم در استقلال می‌مانم که آقایان مدعی می‌شوند من از در بیرون افتادم اما از پنجره وارد شدم و اگر هم بگویم از استقلال می‌روم دوستان ادعا می‌کنند که فراری شده‌ام. در این چند روز چند هزار ایمیل، تماس و پیامک داشتم و هواداران به شدت نگران وضعیت استقلال هستند البته من باز هم تأکید می‌کنم که تیم‌هایی بودند که دو برابر ما هزینه کردند اما کسی به سراغ آنها نمی‌رود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قلعه‌نویی در استقلال باقی می‌ماند و یا از این تیم جدا می‌شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته ما قهرمان لیگ برتر شدیم و قبل‌تر از آن هم قهرمانی جام حذفی را به دست آوردیم اما می‌گویند وضعیت استقلال خراب است. سؤال من این است که اگر ما وضعیت‌مان خراب است چطور امسال هم در روز آخر در کورس قهرمانی بودیم؟ باز هم می‌گویم که باید وضعیت من در استقلال مشخص شود تا بگویم قلعه‌نویی در استقلال باقی می‌ماند یا نه. من هیچ ادعایی ندارم اما می‌گویم اگر در استقلال باقی بمانم با این تیم نتیجه می‌گیرم اما قلعه‌نویی در استقلال می‌ماند.

وی درباره اینکه فکر نمی‌کنید قلعه‌نویی هم به دلیل اظهارات تندی که انجام داده گزینه بعدی وزارت ورزش باشد که به سراغش می‌روند، افزود: من هم همین احساس را دارم. اما اگر خودم از استقلال بروم باز هم به این تیم کمک می‌کنم هرچند که تکرار می‌کنم استقلال خراب نشده اما چه کنم که اگر از این تیم بروم می‌گویند من فراری شده‌ام و این در شأن یک مدیرعامل نیست که 7 قهرمانی آورده و برای استقلال کمپ درست کرده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید اعلام قیمت کمپ استقلال برای خودتان مشکل‌ساز شده، تصریح کرد: این کمپ مگر برای پدر من است؟اگر هم حرفی زدم آن را ارزش‌گذاری کردم و اسناد واقعی را منتشر خواهم کرد تا مردم واقعیت‌ها را ببینند. اگر وزارت ورزش دوست ندارد ارزش کمپ را بگویم مسئله‌ای نیست اعلام می‌کنم تا وزارت راه و شهرسازی آن را پس بگیرد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که این صحبت‌های شما نشان می‌دهد دوست دارید در استقلال بمانید، گفت: شک نکنید که اگر استقلال در لیگ قهرمان شده بود از این تیم می‌رفتم اما استدلال من این است که اگر در این شرایط از تیم بروم می‌گویند فراری شده و من هم حرفی ندارم اما اگر در استقلال بمانم این تیم را خواهم ساخت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شایعه بازگشت سید مهدی رحمتی به تیم ملی خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که تیم ملی در شرایط فعلی از نبود یک دروازه‌بان شش دانگ رنج می‌برد و به صلاح کی‌روش است که شرایط را بسنجد و رحمتی را به تیم ملی دعوت کند شما بازی‌های اول تیم ملی را ببینید تا متوجه شوید که رحمتی کمک زیادی کرد تا تیم ملی راهی جام جهانی شود و فکر می‌کنم که حق اوست در جام جهانی حضور داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین