کد خبر: ۲۴۱۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا دوشنبه

آزمون دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 1393 روز جمعه 16 اسفندماه برگزار شد و نتیجه آن نیز در روز 31 فروردین ماه اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد که مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (PHD) نیمه متمرکز سال 1393 تا روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه تمدید شده است.

در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است:سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال 1393 مجاز به انتخاب رشته شده اند، می رساند مهلت انتخاب رشته این آزمون تا روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه 1393 تمدید شده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: نظر به اینکه بعضی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مندرج در جداول ذیل پس از تدوین دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره 2) آزمون مذکور، برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت کرده یا اصلاحاتی در رشته های مورد پذیرش ارائه داده اند، متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین براساس کد-رشته محلهای این اطلاعیه نسبت به انتخاب کد-رشته محل های مورد نظر اقدام کنند و چنانچه قبلاً انتخاب رشته کرده اند، می توانند حداکثر تا پایان روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه نسبت به ویرایش انتخاب های خود اقدام کنند.

*** حذف کد-رشته محل 5369 از کد رشته امتحانی 2152

همچنین سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه دیگری اعلام کرد: به اطلاع کلیه داوطلبان رشته امتحانی مجموعه تربیت بدنی (1)- ( کدرشته امتحانی 2152 ) در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1393 می رساند، از آنجا که کد-رشته محل 5369(تربیت بدنی وعلوم ورزشی دانشگاه شاهرود) قبلاًدر دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی با کد 2062 درج شده است لذا در اطلاعیه روز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه به طور تکراری آمده است.

در این اطلاعیه اضافه شده است این کد-رشته از ردیف رشته های مربوط به اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون مذکور حذف می شود.

گفتنی است آزمون دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال 1393 روز جمعه 16 اسفندماه برگزار شد و نتیجه آن نیز در روز 31 فروردین ماه اعلام شد. نزدیک به 50 هزار نفر در مرحله اول این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده اند که از میان آنها 11 هزار و 970 نفر در مرحله نهایی و پس از انجام مصاحبه حضوری پذیرش می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین