کد خبر: ۲۴۱۷۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۶

رحیمی: دایی سرمربی پرسپولیس می‌ماند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید علی دایی فصل بعد هم سرمربی این تیم خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علیرضا رحیمی پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برخی از پیشکسوتان باشگاه از جمله حمید درخشان معتقدند همانطور که سپاهانی‌ها اجازه نمی‌دهند یک پرسپولیسی مدیرعامل باشگاه‌شان شود، یک سپاهانی هم نمی‌تواند این سمت را در پرسپولیس بگیرد، گفت: اگر تعریف از فوتبال حرفه‌ای این است که آقای درخشان دارد واقعا از ایشان ممنون هستم. در برنامه شما یکی، دو سال پیش که اختلافی بین سپاهان و پرسپولیس به وجود آمد گفتم که سپاهان و پرسپولیس شاهینی هستند و در یک مکتب. این حرفها را زمانی می‌زدم که در سپاهان بودم. من با نیم قرن تجربه به پرسپولیس آمده‌ام و از دوازده سالگی در ورزش بوده‌ام.

او درباره حضور چهره‌های سیاسی اقتصادی در هیات مدیره پرسپولیس گفت: در کشور ما این بحث‌ها همیشه مطرح است اما در فوتبال اروپا هیات مدیره باشکاه‌ها را افراد سیاسی و اقتصادی تشکیل می‌دهند. نیازی نیست که همه ورزشی باشند. سال‌هاست که باشگاه‌ها نگرانی مالی دارند. پرسپولیس چه زمانی بوده که مشکل مالی نداشته باشد؟ من الان در پرسپولیس نیامده‌ام که سی، چهل میلیارد بگیرم و کار کنم. علی دایی سال گذشته 20 درصد به مسائل فنی فکر می‌کرد و بازیکنان هم همین شرایط را داشتند. باید شرایط طوری باشد که بازیکنان و کادر فنی فقط به مسائل مالی فکر کنند.

رحیمی درباره وضعیت علی دایی برای فصل بعد گفت: علی دایی با پرسپولیس قرارداد دارد. دوشنبه شب هم با ایشان جلسه داشتم و در خدمت‌شان خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، او در پایان در پاسخ به سوال عادل فردوسی‌پور که آیا مونسان عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس از اقوام آقای روحانی رییس جمهور است، گفت که از این مساله اطلاعی ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین