کد خبر: ۲۴۱۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
هشدار سازمان هواشناسی:

امروز در ۱۲ استان تگرگ می‌بارد

بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با عبور امواج تراز میانی جو از روی کشور به طور متناوب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، گاهی با رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ در در اغلب مناطق کشور به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب پیش بینی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با عبور امواج تراز میانی جو از روی کشور به طور متناوب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، گاهی با رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ در در اغلب مناطق کشور به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب پیش بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور نسبت به تگرگ در ۱۲ استان کشور هشدار داد و گفت: امروز چهارشنبه رگبار و رعد و برق و وزش باد و در برخی مناطق تگرگ در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و دامنه‌های البرز در استان‌های سمنان،‌ تهران، گلستان و مازندران پیش بینی می‌شود.

مهندس احد وظیفه افزود: شدت بارش‌ها در استان‌های یزد، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی خواهد بود و توصیه می‌شود برای اجتناب از مخاطرات و کاهش خسارات احتمالی ناشی از بارش شدید کوتاه مدت، رعد و برق و تگرگ تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با عبور امواج تراز میانی جو از روی کشور به طور متناوب افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران، گاهی با رعد و برق و در نقاط مستعد بارش تگرگ در در اغلب مناطق کشور به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب پیش بینی می‌شود.

وی با بیان این‌که از اواسط وقت روز چهارشنبه در نوار غربی کشور موقتا از ناپایداری کاسته می‌شود، گفت:  شدت بارش‌ها روز چهارشنبه در برخی مناطق شرق کشور در استان‌های کرمان، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز چهارشنبه نیمه ابری و وزش باد در اواخر وقت بارش پراکنده خواهد بود و در این روز حداقل و حداکثر دمای ۱۹ و ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان پایتخت در روز پنج‌شنبه نیمه‌ابری تا ابری اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود و حداقل و حداکثر دمای تهران در روز پنج شنبه با یک درجه کاهش به ۱۸ و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین