کد خبر: ۲۴۱۹۹۰
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴

تكذيب خبرسازی‌هاي بعضی از رسانه‌ها درخصوص آیت‌الله هاشمی

اخيراً سايت خبري جهان‌نيوز با روياپردازي روي به خبرسازي جعلي و شايعه سازي آورده كه مصداق كامل افراط است.
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب- سرویس سیاسی: اين سايت در «اخبار كوتاه و ويژه» به نقل از منبعي مجهول الهويه از اظهارات آيت الله هاشمي رفسنجاني در جمعي واهي، ابتدا اقدام به خبرسازي و شايعه پراكني كرده و سپس به تحليل اين خبر خودساخته و جعلي پرداخته تا در وهله اول به اهداف خود برسد و در مرحله بعد خوراك تبليغاتي براي رسانه ها و جرايد همسو تهيه نمايد.

به گزارش آفتاب، اين سايت خبري وابسته به جناحي شناخته شده كه عملكرد آن در حمايت از دولت گذشته كاملاً مشهود است، پس از ناكامي در تخريب و القاي شايعات عليه رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، اين بار با توسل به جعل خبر و شايعه سازي اقدام به نقل قولي كاذب و بي اساس از جلسه‌اي نامعلوم و منبعي نامعلوم تر با هدف القاي جدايي و گلايه مندي آيت الله هاشمي رفسنجاني از رئيس جمهور محترم (دولت يازدهم) مي كند و ناشيانه با ادبياتي خارج از عرف رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ادعا مي كند كه ايشان از كند و تنبل بودن دولت جديد گلايه كرده و خطر حضور مجدد آقاي احمدي نژاد را گوشزد كرده است. در صورتي كه اين خبرسازي و شايعه پراكني از اصل كذب محض و بي اساس است.

متأسفانه اين شيوه نادرست در سالي دنبال مي شود كه از سوي مقام معظم رهبري مزيّن به «فرهنگ» است و متأسفانه جامعه شاهد رفتاري ضد فرهنگ، مخصوصاً در حوزه رسانه اي مي باشد كه امانت‌داران امكانات كشور مي توانستند ـ و هنوز هم مي-توانند ـ منادي اين اصل اصيل اسلامي و انقلابي باشند.

اقليتي انگشت‌شمار كه تريبون هاي رسانه اي خود را با پول بيت المال نيز اداره مي كنند، به جاي صداقت رسانه اي كه رسالت آنها در جهت افزايش آگاهي جامعه از طريق خبررساني و خبرنگاري است، به خبرسازي روي آورده اند و برآنند تا با القاي اختلاف بين مسؤولان، اكثريت جامعه را نا اميد و در همراهي با مسؤولين مردد نمايند.

اگر چه پيگيري قضايي اين گونه دروغ پراكني ها حق قانوني اين دفتر است، بار ديگر با توصيه دست اندركاران سايت‌ها و جرايد افراطي به دوري از تهمت زدن و دروغ پردازي و رعايت اخلاق، انصاف، ادب و فرهنگ اسلامي، تأكيد مي شود كه اصل برگزاري چنين جلسات و طرح چنين مباحثي از اساس كذب است و اميدواريم خبرسازان از نتيجه-اي كه پس از 8 سال تخريب شخصيت اصيل نظام گرفتند، درس بگيرند و بيش از اين «آب به غربال نپيمايند

اصولاً از روزهاي ابتداي سال جاري، افراطيون و انحرافيون، سياست جعل و دروغ پردازي و سپس تحليل هاي ناصواب را در دستور كار خود قرار داده اند كه البته ما مجموعه اي از اين دروغها و عوامل جعل و ريشه هاي ان را در اختيار داريم كه به موقع در اختيار مردم خواهيم گذاشت. تا سيه روي شود هر كه در او غش باشد. همانگونه كه قبلاً اتفاق افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین