کد خبر: ۲۴۲۰۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

کدام محسن به بهشت می‌رود؟

هنوز حضور محمد باقر قاليباف در دور جديد به يک سال رسيده که برخي از گمانه زني‌ها پيرامون احتمال جايگزيني برخي از افراد ديگر به جاي وي تشديد شده است.در حالي که برخي از رسانه‌ها و محافل از احتمال هجرت قاليباف از شهرداري خبرمي دهند، نام محسن رضايي، محسن هاشمي و محسن مهر عليزاده براي رسيدن به ساختمان بهشت مطرح شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: روزنامه ابتکار در ادامه نوشته است: هنوز روزهاي پرالتهاب انتخاب شهردار تهران از يادها نرفته است. روزهايي که بازار رقابت بين محسن هاشمي و محمد باقر قاليباف داغ بود.
 
مخالفان قاليباف در آن روها اعتقاد داشتند، به دليل 8 سال سياست زدگي و اختلاف دولت با شهرداري تهران، حالا نياز است مديريت شهري با دولت همسو باشد تا مشکلات پايتخت حل شود و به همين دليل محسن هاشمي را گزينه اي مناسب مي‌دانستند و اين در حالي بود که موافقان حضور قاليباف معتقد بودند مديريت شهردار فعلي براي تهران مفيد بوده و بايد ادامه دار شود.
 
در هر حال کار به جايي رسيد که با راي عضو اصلاح طلب شوراي شهر يعني الهه راستگو به محمد باقر قاليباف بعد از حرف و حديث‌هاي بسيار او براي بار سوم راهي ساختمان بهشت شد.
 
ساختماني که بنابر گفته‌هاي نزديکان قاليباف، در روزهاي اوج انتخابات يازدهم، قرار نبود آقاي شهردار به آنجا بازگردد اما ناکامي در رسيدن به پاستور و نبودن گزينه مناسب تر براي قاليباف او را مجاب کرد که دوباره به بهشت بازگردد.
 
سايت خبري شهر خبر در اين باره نوشته است: حالا اما چند وقتي است زمزمه‌هاي استعفاي شهردار تهران به گوش مي‌رسد چرا که گفته مي‌شود کفگير شهرداري به ته ديگ خورده و حالا نوبت خداحافظي در اوج است.
 
از نشانه‌هاي آن هم استعفاي ياران نزديک قاليباف از جمله ايازي معاون فرهنگي اجتماعي و سخنگوي شهرداري است که از حلقه ياران محبوب محمد باقر قاليباف محسوب مي‌شود و رفتن او که ابتدا تکذيب شد و سپس به واقعيت پيوست شايعه خداحافظي قاليباف را جدي تر مي‌کند.
 
شايعه اي که البته تشکري هاشمي در پاسخ به خبرنگار شهر خبر تکذيب کرده و گفته: چنين چيزي واقعيت نداشته و يقينا کذب است.
 
اين در حالي است که حضور محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در روز شوراها، گمانه‌زني درباره رفتن قاليباف را قوت مي‌دهد و از اين تکذيب‌هاي تاييد شده نيز زياد شنيده شده است!
 
علاوه بر زمزمه‌هاي حضور مرد هميشه در صحنه در ساختمان بهشت، شنيده‌ها از احتمال بازگشت محسن هاشمي براي شهردار شدن خبر مي‌دهد و بنا بر گفته منابع اگاه احتمال شهردار شدن محسن هاشمي بعد از استعفاي قاليباف نيز مطرح شده است.
 
البته پيش از اين و در دوره رايزني اعضاي شوراي شهر براي انتخاب شهردار تهران نام محسن مهر عليزاده نيز در ميان بود که با توجه به حضور پر رنگ اصلاح طلبان در شورا شايد دوباره نام وي نيز در ميان گزينه‌هاي احتمالي مطرح شود.

به اين ترتيب به نظر مي‌رسد سه محسن کانديداي بعدي رياست ساختمان بهشت هستند و بايد ديد بالاخره کليد ساختمان بهشت نصيب کدام خواهد شد، البته همه اينها در صورتي است که قاليباف حاضر شود کليد بهشت را تحويل دهد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین