کد خبر: ۲۴۲۱۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶

ناگفته‌های انرژی هسته‌ای در دولت هاشمی

مدير عامل دفتر نشر معارف انقلاب، از آغاز فروش اينترنتي آخرين آثار آيت الله هاشمي رفسنجاني، از طريق سايت شخصي ايشان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: مدير عامل دفتر نشر معارف انقلاب ضمن اشاره به جزيياتي از مطالب جديدترين كتاب خاطرات منتشر شده آيت الله هاشمي رفسنجاني، از استقبال چشمگير مردم از كتاب "سازندگي و شكوفايي" خبر داد.
 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني آيت الله هاشمي رفسنجاني، عماد هاشمي در همين ارتباط اعلام كرد:سال 1370 سال شروع به بار نشستن تلاشهاي سازندگي كشور پس از جنگ تحميلي مي باشد كه خوانندگان زواياي مختلف فعاليت در اين عرصه را خواهند ديد. البته جايگاه حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني در صحنه سياسي كشور و مسئوليت مهم رياست جمهوري و ديگر مسئوليتهاي ايشان ، سبب شده است كه اكثر مطالب مطرح شده به نوعي داراي ويژگيهاي تاريخي باشند و مورد توجه پژوهشگران و مورخان قرار گيرند. اما ، به نظر مي رسد رويدادها و وقايعي مانند «بحث سازندگي و پيگيري رئيس جمهور در اين زمينه» و همچنين «دستاوردهاي مربوط به گشايش روابط سياسي با كشورهاي شرق و غرب» و به خصوص «اثبات حقانيت ايران در جنگ تحميلي و تعيين خسارت جنگ با ورود سازمان ملل» و نيز «توجه ويژه به صنعت صلح آميز هسته‌اي با شروع مجدد در جهت تكميل نيروگاه اتمي بوشهر»، مهمتر و قابل توجه تر خواهند بود. هر چند كه بايد به شروع و گسترش روابط و همكاريهاي في مابين با كشورهاي تازه استقلال يافته آسياي ميانه و قفقاز هم از حيث اهميت موضوع اشاره داشته باشم.
 
مدير عامل دفتر نشر معارف انقلاب درباره برنامه هاي در دستور سالجاري اين دفتر پيرامون نشر آثار آيت الله هاشمي، افزود: بر اساس برنامه ريزي هاي به عمل آمده، سعي ما بر اين است كه در سال جاري حداقل دو سال از روزنوشتهاي حضرت آيت الله را به مرحله چاپ و انتشار برسانيم و همچنين تدوين نهايي و آماده سازي جلدهاي دوم و سوم مجموعه خاطرات جنگ نيز در دستور مي باشد و نگارش تعدادي از كتب جنبي خاطرات كه هر يك به يك رويداد تاريخي مشخص مي پردازند، شروع شده است كه اميدواريم به فضل خداوند متعال موفق به انجام اين مهم بشويم.
 
وي ضمن تشكر از استقبال چشمگير مردم از غرفه دفتر نشر معارف انقلاب در بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي كتاب، گفت: لازم مي دانم از همه خوانندگان مجموعه آثار حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني درخواست نمايم كه نقطه نظرات اصلاحي و پيشنهادهاي خود را از طريق سايت شخصي ايشان و يا از طريق ارتباط مستقيم با دفتر نشر معارف انقلاب ، با ما در ميان بگذارند.
 
مدير عامل دفتر نشر معارف انقلاب، همچنين از آغاز فروش اينترنتي آخرين آثار آيت الله هاشمي از طريق سايت شخصي ايشان در آينده نزديك خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین