کد خبر: ۲۴۲۱۴۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

حضور پررنگ دولتمردان در بهارستان؛ 4وزیر در صحن، 9 وزیر در کمیسیون‌ها

مجلس شورای اسلامی هفته آینده پس از یک هفته تعطیلی و حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه خود، میزبان 9 وزیر در کمیسیون های تخصصی و 4 وزیر در صحن علنی است .
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از یک هفته تعطیلی جلسات علنی میزبان چهار وزیر دولت خواهند بود.

قرار است در هفته ای که پیش روست، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس به چهار سؤال عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد.

همچنین عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به سوالات حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر،برخوار و میمه و نیز سؤال حسن کامران نماینده اصفهان پاسخ می دهد.

علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی هم قرار است در صحن علنی حضور یابد و به سوال مشترک محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان ،سیدسعید حیدری طیب نماینده کرمانشاه و فتح الله حسینی نماینده قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب پاسخ دهد.

در روز یکشبنه هفته آینده حمید چیت چیان وزیر نیرو هم درمورد آخرین وضعیت آب و برق کشور گزارش ارایه می دهد ضمن اینکه روسای کمیسیون های انرژی و کشاورزی، آب و منابع طبیعی در این روز اظهار نظر خواهند کرد.

حضور چیت چیان در صحن علنی از این جهت حائز اهمیت است که نمایندگان استان های خوزستان و چهار محال و بختیاری از سویی و نمایندگان استان اصفهان از سوی دیگر بخاطر طرح های انتقال آب از سرشاخه های کارون به اصفهان به جمع آوری امضا برای استیضاح وی اقدام کرده اند.

در برنامه ارایه شده برای هفته آینده صحن علنی، نمایندگان بررسی گزارش های زیر را در دستور کار دارند که به ترتیب، این گزارشها مورد بررسی قرارمی گیرد و در مورد آنها تصمیم گیری می شود.



- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی وحقوقی درمورد:طرح دائمی شدن قانون اصلاح موادی از قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 1387 



- رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل(44) قانون اساسی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است .



- گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد لایحه یک فوریتی تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور



- گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد رد طرح تعیین تکلیف دوره های آموزشی تربیت بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

- گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد طرح یک فوریتی الحاق یک بند به ماده (2) قانون تشکیل شورای عالی اشتغال

- گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی درمورد طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی 

- گزارش شوردوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درمورد طرح انتقال پایتخت



- گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درمورد:رد طرح بیمه اجتماعی فراگیر (همگانی)



- گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد:طرح آئین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی برای تصویب مدت اجرای آزمایشی آن طبق اصل (85) قانون اساسی



- گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد:لایحه موافقتنامه ایجاد و راه اندازی بانک اطلاعاتی سازمان همکاریهای اقتصادی (اکو) درخصوص قاچاق و تخلفات گمرکی



- گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد:لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات درمورد مالیاتهای بر درآمد و سرمایه



- گزارش کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی درمورد لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیاتهای انضباطی نیروهای مسلح



- گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد:لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کنیا به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی درمورد مالیات بر درآمد و سرمایه و پروتکل الحاقی آن



- گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد لایحه اصلاح قانون اعتبار اسناد عادی وامهای پرداختی شرکتهای تعاونی روستائی، عشایری و صیادی به اعضاء مصوب 1365 و قانون اصلاح قانون مذکور مصوب 1371



- گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد: لایحه دریافت عوارض برق تجدیدپذیر



- گزارش کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور درمورد:لایحه تعیین مرجع تهیه و تصویب مقررات مربوط به تخلفات از نظامات راجع به امور شهری و شد و آمد و چگونگی اجرای آن



- گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درمورد طرح اصلاح بند (ج) ماده (178) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران 



- گزارش کمیسیون عمران درمورد طرح الحاق یک تبصره به قانون احداث پروژه های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانکها و سایر منابع مالی و پولی کشور مصوب 24/8/1366 مجلس شورای اسلامی و اصلاحات بعدی آن



- گزارش کمیسیون عمران درمورد لایحه اجازه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکلهای اصلاحی (1) ، (2) و (4) کنوانسیون ورشو و اصلاحی آن به موجب پروتکل لاهه مربوط به یکسان کردن برخی از مقررات حمل و نقل هوائی بین المللی



- گزارش کمیسیون عمران درمورد رد طرح اصلاح ماده (5) قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران 

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد:لایحه اصلاح ماده (8) قانون تاسیس سازمان اسناد ملی ایران



- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درمورد:لایحه اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جرائم زیست محیطی



- گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درمورد:طرح استفساریه ماده (24) قانون بیمه



انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان ناظر در هیات امنای موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاع، انتخاب دو نفر از اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در هیات عالی نظارت موضوع قانون نظام صنفی کشور از دیگر برنامه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده خواهد بود.

نمایندگان همچنین درهفته پیش رو قرار است یک نفر از نمایندگان را به عنوان ناظر در هیات نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت معرفی کنند.



*** 9 وزیر مهمان کمیسیون های تخصصی مجلس

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی،سید محمود علوی وزیر اطلاعات، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و رضا فرجی دانا قرار است با حضور در کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته آینده، به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.

ضمن اینکه محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رییس جمهوری گزارش هایی به نمایندگان ارایه می کنند.

علاوه براین اعضای سه کمیسیون مجلس هفته آینده از نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید می کنند بر این اساس اعضای کمیسیونهای بهداشت، درمان و نیز کمیسیون صنایع و معادن روز دوشنبه و اعضای کمیسیون فرهنگی روز یکشنبه از این نمایشگاه بین المللی بازدید می کنند.



** فانی و فرجی دانا در کمیسیون آموزش و تحقیقات 

بر اساس این گزارش رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه جهت پاسخگویی به سؤالات حسین فتاحی نماینده شهربابک علیرضا زاکانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر،امیرعباس سلطانی نماینده بروجن،قاسم جعفری نماینده بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه،قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور می یابد.

همچنین علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سؤالات شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر،سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان(دوفقره)،امیر خجسته نماینده همدان،محمدرضا امیری کهنوج نماینده کهنوج، منوجان و رودبارجنوب، قلعه گنج و فاریاب، سیدمهدی موسوی نژاد نماینده دشتستان، محمد اربابی نماینده ایرانشهر، سرباز و دلگان،حسین فتاحی نماینده شهربابک در این کمیسیون حضور خواهد یافت.

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ارائه گزارش عملکرد جامعه المصطفی العالمیه و بررسی طرح یک فوریتی سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور را در دستور کار دارند. اعضای این کمیسیون روز دوشنبه هم نتایج سفر اعضای کمیسیون به استان سیستان و بلوچستان با حضور وزیران آموزش و پرورش و علوم تحقیقات و فناوری و نمایندگان استان سیستان و بلوچستان را مورد بررسی قرار می دهند.

ادامه مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی و جمع بندی دراین خصوص با حضور معاونان پژوهشی وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور از برنامه های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته آینده اعلام شده است.



** کمیسیون اجتماعی

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز سه شنبه به منظور پاسخگویی به سؤالات نگهبان سلامی نماینده خواف و رشتخوار،علی محمد احمدی نماینده ایلام، ندیمی نماینده لاهیجان(دوفقره)،جعفری نماینده خلخال در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.



** کمیسیون اقتصادی 

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی هم روز سه شنبه جهت پاسخگویی به سؤال آقایان نجف نژاد و قاضی پور نمایندگان بابلسر و ارومیه در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور می یابد.

همچنین علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت پاسخگویی به سؤالات عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان،بهروز نعمتی نماینده اسدآباد، محمدجواد نظری نماینده کردکوی،حسینی صدر نماینده خوی،قائید رحمت نماینده درود و ازنا،علی ایرانپور نماینده مبارکه،سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان(سه مورد)،امیر خجسته نماینده همدان،قاضی پور نماینده ارومیه(دو مورد)،محمدرضا رضائی نماینده جهرم،قاسم عزیزی نماینده شازند و اراک، ابراهیم کارخانه نماینده همدان، سید مسعود میرکاظمی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در این کمیسیون حاضر خواهد شد.

ادامه بررسی طرح تسهیل تسویه بدهی ارزی واحدهای تولیدی به حساب ذخیره ارزی و ادامه بررسی لایحه منشور سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه وبررسی راهکارهای لازم در ارتباط با اقتصاد مقاومتی با مسؤولین سازمان امور مالیاتی و وزارت راه و شهرسازی از جمله برنامه های اعلامی کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته آینده می باشند.

اعضای این کمیسیون روز چهارشنبه هم به منظور بازدید از توانایی های اقتصادی استان کرمان و بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و کارگزاران اقتصادی به این استان سفر می کنند.



** کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

سید محمود علوی وزیر اطلاعات روز سه شنبه جهت پاسخگویی به سؤالات آقایان:علیرضا زاکانی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر،مشترک 43نفر از نمایندگان،مشترک16 نفر از نمایندگان،حمید رسایی نماینده محترم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر،مشترک5نفر از نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می یابد.

بررسی لایحه تصویب پروتکل حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیتهای مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و ادامه بررسی لایحه اساسنامه سازمان فرهنگی هنری فارسی زبانان(ایتا) از جمله برنامه های این کمیسیون در هفته پیش رو اعلام شده است.



** کمیسیون انرژی

رییس دیوان محاسبات کشور درخصوص تفریغ بودجه سال1391 در حوزه نفت با حضور مسؤولین و کارشناسان وزارت نفت گزارش می دهد همچنین در این روز طرح یک شوری اصلاح ماده(132) قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران با حضور کارشناسان محترم وزارت نفت، دیوان محاسبات کشور، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

اعضای این کمیسیون روز سه شنبه هم بررسی طرح یک شوری اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی را در دستور کار دارند.

ضمن اینکه کارگروه امور نیروی این کمیسیون روز سه شنبه بررسی پیش نویس طرح جامع انرژی با حضور کارشناسان وزارتخانه های نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، سازمان انرژی اتمی، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات کشور، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور را ادامه می دهند.



** کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات

بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های کاری سال جاری کمیسیون،انتخاب و معرفی عضو ناظر شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد، رسیدگی به طرحهای استفساریه ماده(45) و بند(ب) ماده(65) قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه، طرح تعیین وظایف سازمان توسعه و عمران دریا و ساحل،طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان رسمی - کارگری به رسمی یا پیمانی و ارائه گزارش مربوط به ارز دو پایه ای از سوی کارشناس ذی ربط از برنامه های کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در هفته پیش رو اعلام شده است.

همچنین محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور جهت ارائه گزارش مربوط به اقدامات به عمل آمده پیرامون آمایش سرزمین روز سه شنبه در این کمیسیون حضور می یابد.



** کمیسیون بهداشت و درمان

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه گزارش مسؤولین ستاد مبارزه با موادمخدر درخصوص اقدامات انجام شده توسط ستاد در حوزه مبارزه با موادمخدر و روان گردان ها را می شنوند.

بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده(17) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی و اصلاح برخی از مواد قانون تأمین اجتماعی،بررسی لایحه تشکیل شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور،بررسی طرح الحاق رشته بهداشت دهان و پرستاری دندانپزشکی به بهداشت کاران دهان و دندان وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیگر برنامه های اعلامی این کمیسیون در هفته پیش رو اعلام شده است.

اعضای این کمیسیون روز دوشنبه از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید می کنند ضمن اینکه نشست مشترک اعضای کمیسیون با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وی در محل وزارتخانه دیگر برنامه اعلام شده این کمیسیون در روز دوشنبه می باشد.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس روز سه شنبه گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص معضلات بخش درمان سوانح و سوختگی کشور و نحوه تخصیص و هزینه کرد بودجه سال1393 بخش سلامت را استماع می کنند ضمن اینکه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت پاسخگویی به سؤالات علی ایرانپور نماینده مبارکه(یک فقره) و قاضی زاده هاشمی نماینده مشهد(یک فقره) در این کمیسیون حضور می یابد.



** کمیسیون صنایع و معادن

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم روز یکشنبه ادامه برررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی(ثبت اختراعات صنعتی و علائم تجاری) را در دستور کار دارند اعضای کمیسیون روز دوشنبه از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید می کنند و روز سه شنبه گزارش محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص راهکارهای اجرائی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را استماع خواهند کرد.



** کمیسیون عمران

اعضای کمیسیون عمران روز یکشنبه با دستگاه های اجرائی ذی ربط در راستای منویات مقام معظم رهبری با موضوعیت اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال 1393 تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نشست برگزار می کنند. 

روز سه شنبه هم عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی به سؤالات مهرداد بذرپاش نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به نمایندگی از سؤال کنندگان، حمید رسائی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به نمایندگی از سؤال کنندگان، موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، مشهدی عباسی نماینده دماوند و فیروزکوه به نمایندگی از سؤال کنندگان، میرهادی قره سیدرومیانی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو به نمایندگی از سؤال کنندگان، ابراهیم نکو نماینده رباط کریم در این کمیسیون حضور می یابد.



** کمیسیون فرهنگی 

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس روز یکشنبه را برای بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب کرده اند. 

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه جهت پاسخگویی به سؤالات غلامرضا اسدالهی نماینده تربت جام(دوفقره)، احمد بخشایش نماینده اردستان(دو فقره)،محسن بیگلری نماینده سقز و بانه در این کمیسیون حضور می یابد همچنین اعضای این کمیسیون در این روز گزارش ستاد مبارزه با موادمخدر را استماع می کنند. 



** کمیسیون قضائی و حقوقی

بررسی لایحه نحوه اجرای محکومیتهای مالی(اعاده شده از شورای نگهبان)،بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرائم سازمان یافته فراملی، بررسی لایحه اصلاح قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون لغو ضرورت تصدیق رسمی اسناد دولتی بیگانه از جمله برنامه های علام شده کمیسیون قضایی و حقوقی در روز یکشنبه می باشد. 

بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی(ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری) و بررسی لایحه قضازدایی و حذف برخی عناوین مجرمانه از قوانین از دیگر برنامه های اعضای این کمیسیون در هفته پیش رو می باشد.



** کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی

محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی روز سه شنبه جهت پاسخگویی به سؤالات، کمال علیپورخنکداری نماینده قائم شهر، سوادکوه و جویبار(به نمایندگی از7 نماینده)،حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده دماوند و فیروزکوه، امیرعباس سلطانی نماینده بروجن(سه فقره سؤال هر کدام به نمایندگی از تعدادی نمایندگان)،ابراهیم کارخانه نماینده همدان و فامنین، احمد شوهانی نماینده ایلام، ایوان، شیروان و چرداول، مهران و ملکشاهی، محمد فیروزی نماینده نطنز و قمصر،عباس مقتدایی نماینده اصفهان،غلامرضا اسدالهی نماینده تربت جام، تایباد و باخزر در این کمیسیون حضور خواهد یافت.

اعضای کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی روز یکشنبه بررسی طرح نجات و احیای دریاچه ها و تالاب های کشور را در دستور کار دارند.

رأی گیری نهایی لایحه تصویب پروتکل(تشریفات) حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیت های مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر،ادامه بررسی طرح تشکیل صندوق حمایت از توسعه و کشت دانه های روغنی و انتخاب 12 نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح ادغام سازمان حفاظت محیط زیست با سازمان جنگل ها و منابع طبیعی از دیگر برنامه های این کمیسیون در هفته پیش رو اعلام شده است.



** کمیسیون اصل 90 

اعضای کمیسیون اصل نودم (90) قانون اساسی روز یکشنبه از تأسیسات نفتی و پتروشیمی عسلویه بازدید می کنند.

نشست با وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره سبدکالا و اشکالات وارده بر آن که موضوع شکوائیه جمعی از نمایندگان مجلس بود نیز روز سه شنبه در این کمیسیون برگزار می شود.

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی هم روز دوشنبه نحوه اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی و اقتصاد مقاومتی در حوزه وزارت نفت با حضور وزرای محترم امور اقتصادی و دارایی و نفت را مورد بررسی قرار می دهند

کمیسیون مشترک طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی را در دستور کار دارند 

کمیسیون مشترک اساسنامه سازمان ملی استاندارد ایران هم طی روزهای یکشنبه و دو شنبه هفته آینده طرح یک شوری تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران با حضور نمایندگان مجلس، مسؤولین و کارشناسان محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد ایران، دیوان محاسبات کشور، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، مرکز پژوهشهای مجلس و مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی را مورد بررسی قرار می دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین