کد خبر: ۲۴۲۱۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
وزیر آموزش و پرورش:

عبور از چالش‌های پیش‌روی نظام تعلیم و تربیت با همدلی معلمان

وزیر آموزش و پرورش معلم را اثرگذارترین عامل محوری در توسعه و تعالی آموزش و پرروش خواند و گفت: عبور از چالش‌های پیش روی نظام تعلیم و تربیت با همدلی و همکاری معلمان امکانپذیر است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی‌اصغر فانی با صدور پیامی برای همایش اجتماع بزرگ یک‌هزار نفری فرهنگیان گیلان یاد شهید مطهری و هفته معلم را گرامی نگه داشت.

وی در پیام خود آورده است: معلمان در فراخنای تاریخ هر گاه کتابی گشوده می‌شود و اندیشه‌ای رواج می‌یابد و کلامی متولد می‌شود و روشنگری رقم می‌خورد حضورشان جلوه‌گری می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: بی‌تردید هر آنکه با ظلمت و جهل و سیاهی نادانی به ستیز برخیزد معلمی را پیشه خود کرده است.

وی در بخش دیگری از پیام خود ذکر کرده است: هفته بزرگداشت مقام و گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری فرصتی مغتنم است تا مراتب سپاس خود را تقدیم معلمان کنم که کاروان زندگی بشر در مسیر حرکت خود هرگز از غافله‌سالاری و طلایه‌داری ایشان بی‌نیاز نبوده است.

فانی گفت: درود خداوند و توجهات حضرت ولی عصر (عج) از آن شما معلمان و همکارانی باد که از برکت خردمندی و روشنگری‌ شما عقلانیت و تدبیر زمینه‌ساز وظیفه نسیم امید در سپهر جامعه اسلامی شده است.

وی در بخش دیگری از پیام خود ذکر کرده است: ایمان دارم معلم اثرگذارترین عامل محوری و موثر در توسعه و تعالی آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: عبور از چالش‌های پیش روی نظام تعلیم و تربیت و تحقق چهار اصل توسعه همه‌جانبه مشارکت‌ها، ساماندهی و بهسازی منابع انسانی، ارتقای مدیریت آموزشگاهی و عملیاتی کردن بودجه تنها با همکاری، همیاری و همدلی معلمان امکانپذیر است.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور «عزت‌الله مرادی» معلم نمونه کشوری از رضوانشهر معرفی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین