کد خبر: ۲۴۲۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

مرگ دو کارگر در روز کارگر

مدیر حوزه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مرگ دو کارگر در پی ریزش آوار یک محل گودبرداری شده در شهرک صنعتی طرق این شهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ابوالفضل تیموری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این حادثه گفت: وقوع یک مورد حادثه ریزش آوار در ساعت 11:18 روز پنجشنبه به سامانه 125 آتش نشانی مشهد اطلاع داده شد و در پی آن تیم امداد و نجات ایستگاه‌های 39 ، 2 و 9 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در در شهرک صنعتی طرق ، اعزام شدند.

مدیر حوزه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که دو کارگر جوان حین کار در یک گودبرداری شده ناهگان دچار حادثه شده و بخش‌هایی از دیواره محل گودبرداری شده بر سر آنان ریخته و در زیر خروارها خاک مدفون شده‌اند.

تیموری با بیان اینکه آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به آوار برداری و خارج کردن جسد دو کارگر از زیر آوار کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند، گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی مرگ این دو کارگر را تایید و اعلام کردند.

مدیر حوزه سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره علت وقوع این حادثه اظهارکرد: رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام کار و گودبرداری علت این حادثه بوده است.

به گفته تیموری آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل ، جسد این کارگران را برای انجام اقدامات قانونی و ادامه تحقیقات به عوامل انتظامی مستقر در محل تحویل داده و به عملیات خاتمه دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین