کد خبر: ۲۴۲۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

تهدید پیشکسوت آبی‌ها به پوشیدن لباس پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر علی فتح‌الله‌زاده در استقلال بماند با وجود ۴۰ سال حضور در استقلال پیراهن دوستان پرسپولیسی‌ام را به تن می‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حسن روشن در گفت‌وگو با فارس، در حاشیه مراسم تجلیل از مقام معلم در دانشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پس از مشخص شدن وضعیت پرسپولیس پیشکسوتان استقلال خواهان رسیدگی به وضعیت استقلال هستند، عنوان کرد: امیدواریم با قدمی که وزارت ورزش برای پرسپولیس برداشته است این اتفاق برای باشگاه استقلال نیز بیفتد.

 وی در مورد اینکه علی فتح‌الله‌زاده پیشنهاد داده ۲۰ میلیارد به او داده شود تا بدهی‌های استقلال را پرداخت کند، عنوان کرد: اصلا این بدهی‌ها به چه شکلی به وجود آمده که اکنون می‌خواهند با دریافت ۲۰ میلیارد تومان آنها را پرداخت کنند. اگر به ۴- ۵ سال گذشته بازگردیم می‌توانیم دو تیم استقلال و فولاد خوزستان را مثال بزنیم. فولاد خوزستان به دسته اول صعود کرد و پس از خرید امتیاز باشگاه سپاهان نوین به فعالیت خود در لیگ برتر ادامه داد آنها چون برنامه داشتند و جوانان خود را ساخته بودند چند سال بعد توانستند به مقام قهرمانی برسند. عکس این قضیه برای استقلال صادق است. ما به طور دائم یا اول یا دوم شدیم. هیچ سازندگی نداشتیم و تنها خرج و بدهی بالا آوردیم که در حال حاضر به مقام پنجم رسیدیم. نیت‌های بدی که مسئولان تیم داشتند در این مورد که اگر تیم قهرمان شود همه بدبختی‌ها به گردن مدیرعامل و سرمربی بعدی می‌افتاد شرایط را اینگونه کرده است. چطور مدیرعاملی که می‌گوید بعد از این بازی من خداحافظی می‌کند بار دیگر برای حضور در این تیم پیشنهاد جدیدی ارائه می‌دهد. اگر او در استقلال بماند این نشان می‌دهد در ایران هیچ معادله‌ای رعایت نمی‌شود و بنده نیز می‌روم پیراهن دوستان پرسپولیسی خود را به تن می‌کنم و اصلا فراموش می‌کنم ۴۰ سال در استقلال بودم.

 پیشکسوت استقلال در مورد اینکه برخی از امیر قلعه‌نویی نیز انتقاد می‌کنند، عنوان کرد: امیر قلعه‌نویی با وجود همه مشکلات زحمت خود را کشیده است. مشکلات او با شخص مدیرعامل که پنهان مانده است باعث به وجود آمدن این شکست شد. اینکه از خدا فقط برای خودمان کمک بگیریم باید در نظر داشته باشیم که خدا جای حق نشسته و می‌تواند حقایق را روشن کند.

 وی در مورد اردوی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی اظهار داشت: این اردو به هیچ وجه مفید نبوده است. معنای اردو این است که تیم با نفرات کامل برای آماده شدن بازیکنان به سفر بروند. با ۱۰ نفر که نباید اردو برگزار کرد. اگر این اردو را لغو می‌کردیم و به کرج سفر داشتیم می‌توانست فواید بیشتری داشته باشد.

 مهاجم سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سؤال که آیا شانسی برای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ قائل است، خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان شانسی نداریم. فکر می‌کردم بتوانیم با برگزاری تمرینات از لحاظ بدنی به دویدن بالای ۱۰ کیلومتر طی ۹۰ دقیقه برسیم اما با این شرایط رقم خوردن این اتفاق را بعید می‌دانم.

 روشن در پاسخ به این سؤال که چه کسی را مقصر این شرایط تیم ملی می‌داند، یادآور شد: به نظر من کی‌روش بیشترین تقصیر را دارد. او برنامه‌ریزی‌های غلطی انجام داده و هر چیزی که خواسته فدراسیون برای او فراهم کرده است. قرارداد او یک طرفه است و همین مسئله مشکلات فراوانی به وجود آورده است.

 وی در پایان در مورد اینکه چه کاری می‌توان کرد تا تیم ملی در فرصت باقی مانده شرایط خوبی داشته باشد، عنوان کرد: هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم و تنها باید با دعا امید به خدا داشته باشیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین