کد خبر: ۲۴۲۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

آنجلینا جولی و براد پیت همکار می‌شوند

منابع نزدیک به آنجلینا جولی و براد پیت تایید کردند این دو برای بازی در فیلمی سینمایی مقابل هم توافق کردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اگر این اتفاق بیفتد آن‌ها برای اولین بار پس از فیلم «آقا و خانم اسمیت» در 2005 روی پرده بزرگ مقابل هم نقش‌آفرینی می‌کنند.

هنوز اطلاعاتی درباره پروژه منتشر نشده، اما یکی از نزدیکان جولی می‌گوید شاید درامی با موضوع ارتباط دو نفر باشد که جولی فیلمنامه‌اش را چند سال پیش نوشت. آن پروژه درباره زوجی است که به عنوان تلاش آخر برای حفظ زندگی زناشویی خود راهی یک سفر تفریحی می‌شوند.  

هنوز مشخص نیست خود جولی پروژه را کارگردانی می‌کند یا خیر. جولی در مقام کارگردان فیلم زندگی‌نامه‌ای «نشکسته» را در مرحله پس از تولید دارد که درباره لویی زامپرینی ورزشکار شرکت‌کننده در المپیک 1936 برلین و قهرمان جنگ جهانی دوم است.

«نشکسته» پس از «در سرزمین خون و عسل» در 2010 دومین تجربه کارگردانی جولی است. او همچنین در مقام بازیگر «شیطان‌صفت» / «مالفیسنت» تولید شرکت والت دیزنی پیکچرز را آماده نمایش دارد که در آن با ویوین پنج ساله کوچک‌ترین دختر خودش و پیت همبازی است.

پیت سال گذشته فیلم پرفروش «جنگ جهانی زد» ساخته مارک فورستر را روی پرده سینماها داشت و در فیلم‌های «12 سال بردگی» و «حقوقدان» هم بازی کرد. او تریلر جنگی «خشم» ساخته دیوید آیر را در مرحله پس از تولید دارد.

به گزارش خبرآنلاین،  جولی و پیت معمولا برنامه‌ریزی پروژه‌های خود را طوری انجام می‌دهند که در نبود یکی از آن‌ها دیگری از بچه‌ها مراقبت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین