کد خبر: ۲۴۲۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

دوپینگ وزارت اقتصاد افاقه نکرد/ نفس بورس باز هم به شماره افتاد

شاخص بورس تهران پس از یک هفته حرکت مثبت، امروز به مدار نزولی برگشت و منفی شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در جریان معاملات اولین روز هفته شاخص بورس تهران که در روز های گذشته به مدد بازگشایی نمادهای مطرح مثبت شده بود،به روند نزولی برگشت و 225 واحد از ارزش خود را از دست داد.

به این ترتیب شاخص بورس تهران که در حال نزدیک شدن به ارقام ابتدای سال بود،با افت قیمت سهام شرکتها ، شاخص بازار سرمایه 225 واحد افت کرد و از کانال 78 هزار واحدی عقب نشینی کرد و به کانال 77 هزار و 939 واحدی برگشت.

در معاملات امروز شرکتهای غدیر، هلدینگ خلیج فارس، پالایشگاه نفت بندرعباس، نفت بهران، سیمان فارس و خوزستان، بانک تجارت، صنعتی بهشهر، نفت و گاز پارسیان و فولاد مبارکه بیشترین تاثیر را در افت بورس گذاشتد به این ترتیب در بازار امروز صنایع نفت و پتروشیمی سهم قابل توجهی در افت بیش از 200 واحدی شاخص بورس گذاشته و باعث عقب گرد این نماگر به کانال 77 هزار واحدی شدند.

این در حالی است که در بازار امروز بیشترین تعداد صف های خرید به دو گروه خودرو و لیزینگ اختصاص یافت و گروه سیمان نیز شاهد بهبود تقاضا بود به طوری که در بازار امروز شرکتهای داروسازی زهراوی، لیزینگ خودرو غدیر، ایران ترانسفو و سیمان فارس از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و سرمایه گذاری صنعت بیمه،نیروترانس و معادن بافق بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در مجموع در بازار منفی امروز حدود 513 میلیون سهم به ارزش 155 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 377 هزار میلیارد تومان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین