کد خبر: ۲۴۲۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

گلزار و شاکردوست به برزیل می‌روند

یک مجموعه بازرگانی به عنوان اسپانسر هزینه سفر بازیگران و ورزشکاران به برزیل را پرداخت می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طالبی درخصوص حمایت از تیم ملی فوتبال و سفر بازیگران و ورزشکاران به جام جهانی برزیل گفت: مجموعه ما برای سرمایه گذاری وارد این موضوع شده و برنامه های برای بازگشت سرمایه پس از اعزام بازیگران و ورزشکاران به برزیل دارد.

وی در ادامه افزود:وظیفه ما حمایت از تیم ملی است و اتحادیه فوتبال نیز در این مسیر از ما حمایت معنوی دارد و از ما پشتیبانی می کند .

مسئول این مجموعه بازرگانی تاکید کرد: اکثر دوستان بازیگر از جمله محمدرضا گلزار، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، بهنوش بختیاری و الناز شاکردوست در این سفر حضور خواهند داشت.

وی در خصوص حضور ورزشکاران نیز گفت: اتحادیه فوتبال پیشنهاد داده که از مربیان و مدیران فوتبالی استفاده شود البته احمدرضا عابدزاده، خداداد عزیزی، وحید هاشمیان و خاک پور نیز از جمله ورزشکارانی هستند که در لیست اتحادیه دیده می شود.

طالبی یادآور شد: برای بازگشت سرمایه خود در نظر داریم تا مجموعه مستندی از جام جهانی برزیل را به صورت سینمای خانگی منتشر کنیم و در کنار آن نیز مسابقه ای 52 قسمت طراحی شده که این مجموعه نیز در سینمای خانگی منتشر می شود.

به گزارش ایسنا، وی در پایان گفت: تا زمانی که تیم ملی در برزیل باشد، تیم ما نیز در آنجا خواهد بود و این کار به صورت پروژه ای به نام «یاردوازدهم» منتشر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین