کد خبر: ۲۴۲۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

«هاشمی در سال 88» فردا با حضور هاشمی در کتابخانه ملی رونمایی می‌شود

کتاب «هاشمی در سال 88» که در نمایشگاه کتاب تهران هم عرضه شده است، فردا با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کتابخانه ملی رونمایی می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «هاشمی در سال 88» گزارشی جامع از مواضع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ابتدای فروردین 1388 تا پایان اسفند ماه این سال است. این كتاب كه به قلم حجت‌الاسلام رضا صنعتی است، در خرداد ماه 1390 برای اخذ مجوز نشر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تحویل شد اما در دولت دهم مجوز انتشار نگرفت تا اینکه در اسفند ماه 92 مجوز آن صادر شد.

كتاب «هاشمی در سال 88» در پنج بخش تنظیم شده است. بخش اول به گزارش مواضع هاشمی در مرزبندی با دشمن و نفی اقدامات ساختارشكنانه اختصاص یافته است. بخش دوم به تبیین مواضع وی در برابر یك جریان از مجموعه جریان‌های اصول‌گرا اختصاص یافته است. در بخش سوم به هشدارهای هاشمی در سال 88 پرداخته شده است. بخش چهارم، راهكارهای وی برای برون رفت از وضعیت نامطلوب این سال را گزارش كرده است. فصل پنجم نیز به گزارش چند چالش مرتبط با هاشمی (از جمله طرح دولت وحدت ملی، علت نگارش نامه به مقام معظم رهبری، كارگردانی مبارزات انتخاباتی رقبای محمود احمدی‌نژاد، امتناع از اقامه نماز جمعه تهران، صحنه‌گردانی حوادث پس از انتخابات، عدم حضور در مراسم تنفیذ و تحلیف رییس جمهور وقت، مسائل مرتبط با خانواده هاشمی و...) اختصاص یافته است.

این کتاب در 464 صفحه وزیری با قیمت 18 هزار و 500 تومان از سوی انتشارات سلمان فارسی منتشر و در غرفه انتشارات دفتر نشر معارف انقلاب اسلامی در نمایشگاه امسال كتاب تهران هم عرضه شده است.

بر اساس اطلاع خبرنگار مهر، کتاب «هاشمی در سال 88» ساعت 10 صبح ساعت فردا سه‌شنبه با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سالن همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رونمایی می‌شود.

همچنین قرار است رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از رونمایی از کتاب مذکور ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه ملی، با مدیران این سازمان هم دیدار و گفتگو کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین