کد خبر: ۲۴۲۶۹۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

اعلام نرخ جدید شهریه مدارس غیردولتی

مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش از افزایش۱۰تا۳۰درصدی شهریه مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش از افزایش۱۰تا۳۰درصدی شهریه مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

مجتبی زینی وند در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: افزایش شهریه براساس هزینه های تمام شده هر مدرسه محاسبه می شود و در هر مدرسه متفاوت است.

وی افزود: در الگوی جدید شهریه، سرانه پرداختی به مدیر، دبیر، معاون و عوامل اجرایی، اجاره بها و هزینه حامل های انرژی مشخص شده است و مدیران مدارس حق دریافت بیش از میزان تعیین شده را ندارند.

مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: در این الگو همچنین سه درصد افزایش شهریه به کیفیت بخشی و فعالیت های آموزشی و پرورشی اختصاص داده شده است.

زینی وند خاطر نشان کرد: برای نظارت بر اجرای شهریه مصوب مدارس غیردولتی هشت گروه بازرسی تعیین شده است که به روند ثبت نام این مدارس و دریافت شهریه نظارت خواهند داشت و با مدیران متخلف برخورد خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در اطلاعیه شهریه مصوب شماره تلفن اداره کل رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است تا اولیا در صورت مشاهده تخلف تماس بگیرند.

مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: موسسان و مدیران مدارس غیردولتی موظف هستند که نرخ شهریه مصوب را در محل مراجعه اولیای دانش آموزان نصب کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
0
3
واقعا جای تاسف داره به هر کدام از این مدارس غیر دولتی که مراجعه میشه هر کدام ساز خود را می زنند و از هیچ قانون و الگوی تعریف شده ای پیروی نمی کنند چه در آموزش و چه در دریافتهای وجوهی که نمی توانی رسیدی دریافت کنی و اعتراض هم نیست چون ثبت نام نمی شوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
0
تو منطقه 5 تهران شهریه برخی از مدرسه غیرانتفاعی بیش از دوبرابر نرخ اعلام شده و سایر مدارس همان منطقه در مقطع و شرایط برابرمی باشد .و جالبتر اینکه مدیر مربوطه دم از خدمت رسانی هم می زنند. وقتی مسولین ادارات مختلف آموزش پرورش فرزندان خودشون را با ملاحظاتی تو اینگونه مدارس و با شهریه ای که کسی در جریان نیست ثبت نام می نمایند نمیشه از مسولان ذیربط انتظار رسیدگی به موارد تخلف را داشت . چرا نباید مدارس ملزم شوند هنگام ثبت نام نرخ را به اولیا ارایه نمایند .
گرفتار شهريه نامتعارف مدارس غير انتفاعي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
سلام. شهريه مصوب اعلام شده ودستتان درد نكنه. امروز در مجتمع دكتر هشترودي منطقه دو تهران اول مبلغ شهريه را گرفتند ورسيد دادند وبعد فرم ديگري دادند كه نوشته بود :به جهت كمك به مجتمع در اهداف فوق برنامه بصورت داوطلبانه وبا رضايت كامل مبلغ ٢٥.٠٠٠.٠٠٠ ريال( دوميليون وپانصد هزار تومان) پرداخت نمودم. اعتراض نموديم كه نميخواهيم اين مبلغ را كه معادل يك سوم كل شهريه ميباشد را پرداخت كنيم وگفتند يا بدهيد ويا ثبت نام نميكنيم. بابت ان رسيدي هم ندادند. قسمت شكايات سايت اموزش وپرورش هم كار نميكند وخراب است. پارسال هم شكايت كرديم ولي به هيچ كجا نرسيد وامروز يكي از مسئولين مدرسه كه اشناست گفت : بازرش مياد وراضيش ميكنند وتمام. اين مجتمع حدود ٦٠٠ دانش اموز داره ببينيد چه پول گزافي به جيب ميزنه. تازه هر هزينه اي را جداگانه در طي سال دريافت ميكنند. واقعا ميتوان پيگيري كرد ونتيجه گرفت واين پول را از حلقوم اينها در اورد؟
غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
سلام برام خیلی جالبه که هزینه ثبت نام از حقوق یک کارمند بیشتره !!!
حالا کار به اسلامی یا غیر اسلامی بودن این نوع هزینه ها برای تحویل دادن یک تحصیل کرده به کشور کار نداریم!!
خوب اگه حساب کنیم با نرخ رشد مدارس هر سال چند درصد به شهریه اضافه میشه میشه یه تجارت خوب انجام داد.
من خودم فوق دیپلم دارم کار دولتی گیرم نیومد رفتم تو کار آزاد.
اگه هزینه رفت و آمد.خوراک.پوشاک.مدرسه.هزینه اضافی.خطرات رفت و آمد و غیره رو حساب کنیم تا پایان دوره تحصیلی تا دیپلم!! هر کودک تهرانی حدود پنجاه تا صد میلیون هزینه تحصیل داره و غیر تهران بین سی تا هفتاد حدود!!
خوب اگه این پول رو سرمایه گذاری کنید تا سن دیپلم گرفتن سرمایه کودک شما برای ازدواج و کار آزاد و خونه ماشین تهیه میشه.
بشینید خونه بصورت غیر حضوری سواد یادشون بدید بقیش رو بسپارید دست تبلت و موبایل خودبخود انیشتن میشند.
البته این پیشنهاد بود من خودم نمیخوام غیر انتفاعی بفرستم از روز تولد پسرم حساب بیمه براش باز کردم بیست سالگی مهتاج منو مادرش نیست منت کار دولتی هم نمیکشه.اگه معتاد نشه!!!!
حسن کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
0
سلام طبق قانون بالاتر از نرخ مصوب باید به تایید انجمن اولیا ومربیان برسد متاسفانه اولیا و رییس انجمن از این موضوع اطلاع ندارن و پیگیری نمی کنن ،حتما مدارس باید مصوبه انجمن اولیا و مربیان را داشته باشند واگر نداشته باشن تخلف و به راحتی میشود پیگیر شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
پسر مدرسه ثامن الحجج درس میخوند وخیلی هم راضی بودم ولی الان این مدرسه وقفی ذا دکتر مجید اسدی که موسس چند مدرسه به نام صالحین هست خریده وداره حسابی خانواده ها رو مچاپه وقتی میگی آقا طبق مصوبه آموزش پرورش میگه مت به اونا کاری ندارمصوبه جای خود سه میلیون اضافی جای خود تمام خانواده های مدرسه تو منطقه سه آموزش وپرورش آوردومدرسه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین