کد خبر: ۲۴۲۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰

ژاپن و تایلند در یک چهارم نهایی فوتسال جام ملت‌ها به هم رسیدند

با پایان مسابقه‌های مقدماتی در گروه‌های C و D چهره 8 تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی فوتسال جام ملت‌های آسیا مشخص شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: با پایان یافتن مسابقه‌های مقدماتی گروه‌های C و D فوتسال جام ملت‌های آسیا در ویتنام، چهره 4 تیم صعود کننده از این دو گروه به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها نیز مشخص شد. در بازی‌های امروز در گروه C تایلند مقابل لبنان به تساوی 3 بر 3 دست یافت و چین تایپه نیز 3 بر 2 مالزی را شکست داد. به این ترتیب از این گروه تایلند با 7 امتیاز به عنوان صدرنشین و لبنان نیز با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد رقابت‌ها راه یافتند.

در گروه D ژاپن با نتیجه 4 بر صفر از سد قرقیزستان گذشت و ازبکستان نیز 3 بر صفر کره جنوبی را از پیش رو برداشت. در این گروه نیز ازبکستان با 7 امتیاز و ژاپن نیز با 6 امتیاز به ترتیب به عنوان‌ تیم‌های اول و دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، ایران و ویتنام رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند و استرالیا و کویت نیز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

همچنین ژاپن مقابل تایلند قرار می‌گیرد و ازبکستان، لبنان را پیش رو خواهد داشت که تمامی این بازی‌ها در روز چهارشنبه انجام خواهد شد تا چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

به این ترتیب یکی از تیم‌های ژاپن و تایلند که از مهم‌ترین رقبای ایران در این رقابت‌ها محسوب می‌شدند، در این مرحله از مسابقه‌ها، حذف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در مرحله نیمه نهایی نیز برنده بازی ایران و ویتنام مقابل برنده بازی ازبکستان و لبنان قرار می‌گیرد و تیم پیروز مسابقه استرالیا و کویت نیز رودرروی برنده بازی تایلند و ژاپن قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین