کد خبر: ۲۴۲۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

مولر: از بایرن مونیخ جدا نمی‌شوم اما ماندنم دائمی نیست

ستاره آلمانی خط میانی بایرن مونیخ با تکذیب شایعاتی که درباره جدایی‌اش از باواریایی‌ها منتشر شده است، گفت برنامه‌ای برای ترک آلیانتس آره‌نا ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: توماس مولر گفت که قرار نیست در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک کند اما این به معنای حضور دائمی او در آلیانتس آره‌نا نیست.

مدتی است که شایعاتی درباره احتمال جدایی مولر از بایرن مونیخ در پایان فصل و پیوستن او به تیم‌هایی همچون منچستریونایتد به گوش می‌رسد.

مولر در واکنش به این شایعات به نشریه بیلد آلمان گفت: من این شایعات را نساخته‌ام پس نمی‌توانم درباره آنها نظری بدهم. بگذارید یک چیز را بگویم. من مطمئناً به ترک بایرن مونیخ فکر نکرده‌ام اما ماندنم در این تیم برای همیشه را هم تضمین نمی‌کنم.

مولر در ادامه به شکست سنگین اخیر تیمش برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اشاره داشت و اعتراف کرد که کهکشانی‌ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی از باواریایی‌ها بهتر کار کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، وی تصریح کرد: آن شکست هنوز هم ما را آزرده خاطر می‌کند اما باید با خود صادق باشیم. باید اعتراف کنیم که رئال مادرید در هر دو بازی رفت و برگشت بهتر از بایرن مونیخ بازی کرد.
مولر به احتمال فراوان یکی از بازیکنانی است که همراه با تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 شرکت خواهد کرد. او درباره ماموریت ژرمن‌ها در برزیل گفت: ما مطمئناً برای تفریح به برزیل نمی‌رویم. تیم ملی آلمان یکی از مدعیان قهرمانی است، مانند تیم‌های ملی برزیل، اسپانیا، آرژانتین و ایتالیا. هلند هم این دوره می‌تواند مدعی بی سروصدای قهرمانی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین