کد خبر: ۲۴۲۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

خادم: وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان مجلس جلسه خوبی داشت

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان دیدار امروز وزیر ورزش و جوانان با اعضای کمیسیون فرهنگی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مواضع دکتر گودرزی مورد حمایت نمانیدگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر امیررضا خادم با بیان اینکه نشست دکتر محمود گودرزی با اعضای کمیسیون فرهنگی بسیار خوب و پرثمر بود، اظهار داشت: 5 سوال از وزیر مطرح بود و 3 نماینده سوالاتی را از دکتر گودرزی داشتند که 2 نفر از آنها انصراف دادند و تنها 1 سوال باقی ماند که ان‌شاءالله بتوانیم با مذاکره این مورد را هم تعیین تکلیف کنیم.

وی با تصریح براینکه مواضع دکتر گودرزی مورد حمایت نمایندگان به خصوص رییس و نایب رییس کمیسیون فرهنگی قرار دارد و آنها حمایت خود را اعلام کردند، گفت: در پایان این جلسه مقرر شد نشست دیگری را در خدمت اعضای کمیسیون در وزارت ورزش باشیم.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان مقابله با زیاده خواهی‌های برخی از ورزشکاران و مباحث فرهنگی را از اهم مباحث مطرح شده در جلسه وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان کمیسیون فرهنگی اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین