کد خبر: ۲۴۳۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵

دیدار تابش با محمد جواد ظریف

محمد رضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، خواستار تسریع در افتتاح دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان یزد با توجه به پیگیریها‌ی قبلی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: وی در این دیدار، استان یزد را از قطب های صنعتی کشور دانست و با اشاره به استقرار صنایع بزگ صنعتی و های تکنولوژی در این استان و لزوم رفت و آمد متخصصین و تکنیسینهای فنی خارجی و بین المللی به یزد جهت همکاری با این صنایع و همچنین اشتغال به کار جمع زیادی از کارکنان تبعه کشورهای خارجی در استان،  بر ضرورت تسریع در افتتاح این دفتر به منظور تسهیل در امور اتباع خارجی و ارائه خدمات به ایشان تاکید کرد.

به گزارش آفتاب، نماینده مردم اردکان، با ابراز تاسف از اینکه علیرغم قولهای صادره قبلی از سوی مسئولین وزارت خارجه و پیگیری های صورت گرفته، تا کنون در این خصوص اقدام عملی انجام نشده، خواستار صدور دستور مقتضی از سوی وزیر امور خارجه جهت رفع این مشکل شد.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار، ضمن تشکر از تلاشهای تابش در راستای تحقق اهداف و برنامه های وزارت امور خارجه در مجلس شورای اسلامی،  طی دستوری به معاونتهای ذیربط وزارتخانه، خواستار تسریع در راه اندازی این دفتر و تحقق خواسته نماینده مردم اردکان شد.

در پایان این دیدار، تابش ضمن تماس تلفنی با طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، از وی خواست تا با توجه به قول مساعد و دستور صریح وزیر امور خارجه در این خصوص، پیگیری و هماهنگی های لازم جهت تحقق امر را معمول دارد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، همچنین امروز در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور، خواستار آن شد تا در واگذاری بسته باقیمانده سهام معدن بافق، حق و حقوق مردم زحمت کش و صبور و کارآفرین منطقه در نظر گرفته شود.

وی ابراز امیدواری نمود تا در این خصوص به نقطه نظرات نماینده  حوزه انتخابیه بافق و نمایندگان استان یزد توجه لازم معمول گردد و حتی الامکان زمینه ای فراهم شود تا این سهام در اختیار کارآفرینان و  افراد بومی  استان قرار گیرد و در مرحله بعد، مسئولین متعهد شوند تا نیازهای این منطقه، به مانند بسیاری از مناطق نفت خیز و دارای معادن، از جنبه خدماتی و عمرانی، بر طرف شود.

در ادامه این دیدار، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور، ضمن اعلام این موضوع که این امر در دولت قبل صورت گرفته، قول داد حتی الامکان در این زمینه نقطه نظرات نمایندگان استان و مردم بافق تامین شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین