کد خبر: ۲۴۳۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

انتقاد سازنده حق همه مردم است

امام جمعه کرمان گفت: انتقاد واقع‌بینانه، مخلصانه و سازنده حق همه مردم است، اما اگر به مسئولان تهمت بزنیم، کار حرامی انجام داده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان، اظهار داشت: تا زمانی که ما مسلمان خود را بر اساس تعالیم اسلامی و قرآنی بسازیم به جایگاه واقعی خودمان نمی‌رسیم.

وی عنوان کرد: ما به فضل الهی، رهبری امام راحل و همراهی ملت ایران کار بزرگی انجام دادیم، شاه را از مملکت بیرون کردیم و نظام جمهوری اسلامی را تشکیل دادیم و قدرت‌های بزرگ نتوانستند از این کار جلوگیری کنند.

امام جمعه کرمان بیان داشت: آمریکای مستکبر و قدرت‌های غربی به طور قطع دلشان نمی‌خواهد، نظامی به نام نظام جمهوری اسلامی وجود داشته باشد و رمز پیروزی ما رهبری صحیح و ایثار و فداکاری ملت در تمام عرصه‌ها است.

جعفری افزود: دشمنان برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی، جنگی را بر ما تحمیل کردند و از زمین، هوا و دریا به ما حمله شد، اما ما پیروز شدیم و حریفان ما شکست خوردند.

وی تصریح کرد: استقامت مردم و فداکاری جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل توطئه‌های بزرگ دشمنان را خنثی کرد و ما صدها هزار شهید و جانباز برای مقابله با مستکبران را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ادامه داد: با درایت رهبری و هوشیاری ملت امروز ارتش، سپاه و بسیج ما به مرحله‌ای از قدرت و توان دفاعی رسیده‌اند که هیچ کس جرئت ندارد به کشور ما حمله کند.

جعفری افزود: برخی عرفان‌های کاذب رواج یافته است در حالی که هر کسی صلاحیت برگزاری جلسه‌های تفسیر قرآن را ندارد و مردم باید در این زمینه از علمای شهر و افراد مورد اعتماد تحقیق کنند.

وی تصریح کرد: 10 رجب سالروز ولادت امام محمد تقی (ع) است و ایشان می‌فرمایند «عزت مسلمانان در این است که از دیگران بی‌نیاز باشند».

این مسئول گفت: با همان تعریفی که رئیس جمهور دارد باید تعامل سازنده با دنیا داشته باشیم و نباید رابطه خود را با جهان قطع کنیم، اما ما می‌توانیم در بسیاری از موارد مورد نیاز جامعه خودکفا باشیم.

جعفری اظهار داشت: انتقاد خیلی خوب است و انتقاد واقع‌بینانه، مخلصانه و سازنده حق همه مردم است، اما اگر به مسئولان تهمت بزنیم و چهره آنها را تخریب کنیم، کار حرامی انجام داده‌ایم.

به گزارش فارس، وی با اشاره به 13 رجب سالروز ولادت فرخنده امیرالمومنین علی (ع) بیان داشت: امام علی (ع) تنها فردی است که در خانه کعبه به دنیا آمده است و ایشان خانه خدا را از لوث وجود بت‌های متعدد و مختلف پاک کرد.

جعفری خاطرنشان کرد: استقبال جوانان کرمانی از آیین اعتکاف به حدی زیاد است که با کمبود جا مواجه هستیم و بسیاری از جوانان ما افرادی پاک، منزه و اهل عبادت هستند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930219000413#sthash.laaHdrK3.dpuf

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین