کد خبر: ۲۴۳۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

ترانزیت مواد افیونی با خودروی جنسیس

زوج جوانی که با خودروی جنسیس اقدام به ترانزیت مواد افیونی مي‌کردند ، در عملیات ویژه پلیس تهران در یکی از محله‌های کاشان دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش قانون، پس از دریافت گزارشات مردمي‌مبنی برفعالیت یک زوج مواد فروش در پوشش ترانزیت مواد افیونی با خودروهای مدل بالا و لوکس پرونده‌اي در‌اين ارتباط در اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تشکیل و رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت.

تحقیقات ماموران ادامه یافت تا‌اينکه ماموران دايره يكم معاونت پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از طریق منابع اطلاعاتی دریافتند متهمان هم اکنون در شهرستان کاشان در حال فعالیت هستند.به همین منظور با دریافت نیابت قضایی جهت دستگیری متهمان به شهرستان کاشان اعزام و عملیات دستگیری متهمان را از سرگرفتند.

عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر ساعت 2 بامداد روز دوشنبه در راستاي انجام ماموريت‌هاي محوله و پس از انجام يكسري اقدامات فني و پليسي موفق شدند خودروي هيونداي جنسيس متهم را مورد شناسايي قرار داده و پس از توقیف در بازرسي از خودروي متهمان مقدار 37کیلو و 900 گرم موادمخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه اي در 39 قوطي نوشابه خانواده جاسازي شده بود، كشف وضبط کردند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین