کد خبر: ۲۴۳۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰

زوج مشهدی پس از 10 سال بی فرزندی، صاحب 4 قلو شدند

زوج جوان مشهدی پس از ۱۰ سال، صاحب ۴ فرزند و هدیه الهی از سوی خداوند متعال شدند و اینک باید چشم انتظار تحقق وعده‌ها و کمک‌های مسئولان بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح روز پنجشنبه گذشته باخبر شدم مادری پس از 10 سال نازایی صاحب 4فرزند شده است، بلافاصله خود را به بیمارستان امام حسین (ع)رساندم و پس از پیگیری موفق شدم ملاقاتی کوتاه با مادر و 4فرزندش داشته باشم.
دکتر سعید اسماعیلی، متخصص نوزادان و بخش NICU بیمارستان در خصوص وضعیت این نوزادان گفت: این نوزادان که 7 ماهه متولد شده‌اند در حال حاضر در سلامت کامل بسر می‌برند، این نوزادان 2 دختر و 2 پسر هستند که یک کیلو و 300 تا یک کیلو و 600 گرم وزن دارند و همگی سالم و تحت مراقبت‌های پزشکی هستند.

او گفت: مادر این نوزادان هم که با روش آی وی اف یا تلقیح آزمایشگاهی باردار شده بود در سلامت کامل است.

متخصص نوزادان و بخش NICU بیمارستان امام حسین (ع) گفت: در حال حاضر دو تا از دستگاه تنفسی خارج شده‌اند و دوتای دیگر هنوز از دستگاه استفاده می‌کنند و تنها مشکل آنها نارس بودن آنهاست که 4 هفته زودتر متولد شده‌اند اما به امید خدا دوره نارسی را در بیمارستان سپری خواهند کرد و تا شرایط کاملا خوبی پیدا کنند در بیمارستان تحت مراقبت خواهند بود.

مادر این نوزادان چهار قلو گفت:در 4 هفتگی متوجه شدم که 4 قلو دارم از اینکه بعد از 10 سال صاحب 4 فرزند شده‌ام بسیار خوشحالم، امیدوارم بتوانم فرزندان خوبی تحویل جامعه بدهم.
او گفت: برای دخترانم نام آرزو و آزاده و پسرانم محمد طاها و محمد امین را برگزیده‌ام.

به گزارش تسنیم، این مادر جوان در خصوص وضعیت معیشتی خود گفت: همسرم کارگر است و مستاجر هستیم خوشبختانه از نظر معنوی مادرم کمک حالم است اما از نظر مادی تامین هزینه‌ها سرسام آور است، خصوصا که به دلیل نارس بودن باید مدتی تحت مراقبت باشند استفاده از چهار دستگاه برای مجرای تنفسی و قرار گرفتن در تخت‌هایی که همانند رحم مادر عمل می‌کند هزینه زیادی را می طلبد. شیر خشک و هزینه‌های جانبی که جای خود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین