کد خبر: ۲۴۳۵۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

ما هم دلواپسیم اما ...

چندی پیش درگوشه ای ازاین شهرشلوغ عده ای از فرصت آشفته بازاری نهایت استفاده را کرده و جمع شدند تا بگویند، بسیاردلواپسند. دلواپس نتایج مذاکرات هسته ای! دلواپس ازدست رفتن آرمان های امام(ره) وانقلاب!
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: در ادامه یادداشت خواننده الف آمده است: یکی از آنها یعنی همان دلواپسان به نام مهدی کوچک زاده گفت:" می‌خواهند علیه اسلام کودتا کنند! ومن این را در جلسه با وزیر اطلاعات بیان کردم و گفتم که دوستان کودتا شده است!" واما یکی دیگر از آنها یعنی کوشکی گفت: "مطمئن باشید با پذیرش توافق ژنو بهاییت و سروری بهاییت را با دام حقوق بشر باید بپذیریم! پس فردا حجاب اسلامی ممنوع خواهد شد! اگرما سکوت کنیم، دیگرشعارمرگ برآمریکا جرم خواهد بود!"

اما این آقایان هیچ توضیحی ندادند که چگونه می شود که نتایج مذاکرات هسته ای، مساوی با کودتا علیه اسلام! ویا سروری بهائیت! و یا ممنوعیت حجاب! باشد. واینکه چگونه و توسط چه کسانی و گروهی یا حزبی می تواند این همه دگرگونی و کودتا و سروری و این جور چیزها درکشوری اتفاق بیفتد که دارای ولی فقیه مدیر و مدبر و آگاه به همه امور و ارکان نظام و کشور است؛ دارای مردمی انقلابی است؛ دارای نیروهای نظامی و بسیجی آگاه و هوشمند و قدرتمند و سلحشور است؛ دریک کلام دارای یک نظام قدرتمند و با اقتدار و با ثبات جمهوری اسلامی است.

و اما مهمتر اینکه چگونه این آقایان جرات پیدا کرده اند که چنین افاضاتی بفرمایند و سخنان سخیف و ساختارشکن از کودتا و سروری بهائیت و ممنوعیت حجاب به زبان جاری سازند؟ نعوذ بالله! مگرکشور بی صاحب و بی دین است! دلیل این اتفاق عجیب از سه حال خارج نیست، شاید خدایی ناکرده آقایان مقاصد حزبی را دنبال می کنند و یا فریب خورده اند و یا خواب نما شده اند!

با خود اندیشیدم که چه پاسخی می توان به این جماعت دلواپس داد که درخورشان باشد؛ دیدم بهترین پاسخ به زبان و شیوه خودشان است اما ازنوع محترمانه و مودبانه آن؛ نه آنگونه که آنها به زبان جاری کردند.

و اما دوستان؛ ما هم دلواپسیم؛ ولی دلواپس حال و روز دلواپسان امروز و راضیان و خشنودان دیروز!

دلواپس دلواپسانی که تا دیروز نه تنها دلواپس حیف ومیل ها وخسارت ها و فجایع خانمان سوز و جبران ناپذیر وارده به کشورشان نبودند، بلکه به لطایف الحیل و سفسطه بازی و تقدیس، رئیس محبوب و محمود خود و یاران غارش را تبرئه و تطهیر می کردند.

دلواپس دلواپسانی که دایه دلسوزتر از مادر و کاتولیک تر از پاپ شده اند.

دلواپس آنانی که دلواپسی شان هم سیاسی و کاسبانه است.

دلواپس دلواپسانی که پرچم های سفید صلح و دوستی و جشن دیروزشان به کفن امروزشان بدل شده است.

دلواپس دلواپسانی که منافع ملی و اقتدارسیاسی و اقتصادی برایشان مفهومی ندارد.

دلواپس فرهنگ کشوری که تزویر و دورویی درآن موج می زند.

دلواپس فرهنگ مردمی که صداقت و انصاف را به ثمن بخس معامله می کنند.

دلواپس ایمان و اعتقادی که وزن و ارزشش را وزنه های حزبی وسیاسی و منافع شخصی تعیین می نماید.

دلواپس عاشقان دروغین ولایت که برخلاف منویات و نظرات ولایت، میتینگ ضد دولتی برگزارمی کنند.

دلواپس آنانی که شکسته شدن قامت اهریمنی تحریم ها، موجب شکسته شدن کمرشان خواهد شد.

دلواپس کاسبانی که برچیده شدن سفره چرب ونرمی که ازبرکت تحریم ها عایدشان شده، دلواپس شان نموده است.

دلواپس زالوصفتانی که حیات شان درگرو ادامه وتشدید تحریم ها است.

دلواپس فرصت طلبانی که شهرآشفته اقتصادی و اجتماعی را بیغوله ای امن برای خود می دانند.

راستی دلواپس مردان و زنانی هستیم که درهمین چندسال گذشته هیچگاه اختلاس ها و دزدی های هزاران میلیاردی را ندیدند و درموردش چیزی نشنیدند.

دلواپس آنانی که چشم وگوش خود را براعمال و رفتارنابخردانه و هنجارشکن رئیس دو دولت قبل بستند واو را برگزیده امام زمان(ع) هم معرفی کردند.

دلواپس مردان وزنانی که تمرد و ایستادگی رئیس جمهور محبوب و مدعی گوش فلک کرکن ولایتمدارشان در برابرحکم حکومتی رهبری انقلاب را نادیده گرفتند و دم برنیاوردند.

دلواپس دلواپسانی که هیچگاه و به هیچ وجه دلواپس طرح دوستی با ملت اسرائیل! نشدند و چشم وگوش خود را برآن بستند وگفتند "شتردیدی، ندیدی!"

دلواپس آنانی که دلواپسی هسته ای شان بهانه و دکانی بیش نیست و اصلا نه مذاکرات هسته ای برایشان اهمیتی دارد ونه اصل انرژی هسته ای.

دلواپس دلواپسانی که اشکشان اشک تمساح است و غمشان غم فقدان و مرگ تحریم ها و غصه شان غصه از دست دادن ثروت های بادآورده ای به برکت تحریم ها سربه فلک گذاشته است.

دلواپس آنانی هستیم که آتش بیارمعرکه شده اند وآب به آسیاب دشمن می ریزند.

دلواپس دلواپسانی که نمی دانیم پاسخ فرزندان خود و نسل های آینده را چگونه خواهند داد.

و بالاخره اینکه:

ما دلواپس مذاکرات هسته ای نیستیم؛ چون سایه مستدام ولایت ورهبری انقلاب را بالای سرخود داریم.

ما دلواپس کودتا علیه اسلام نیستیم؛ چون اسلام یک دین ابدی وخداوند حافظ آن است و کودتاپذیر نیست. (انا نحن نزلنا الذکروانا له لحافظون.آیه ۹ سوره حجر)

ما دلواپس سروری بهائیت درکشور نیستیم؛ چون بهائیت نه جایگاهی دارد و نه عددی است که بخواهد سروری کند.

ما دلواپس جرم شدن شعارمرگ برآمریکا نیستیم؛ چون این شعار با پوست و خون مردم ایران عجین شده است.

آری ما هم بسیاردلواپسیم؛ لکن دلواپس دلواپسانی که نمی دانیم چگونه پاسخ آن همه تهمت و جسارت به ساحت دولت اسلامی و ملت بزرگ ایران را خواهند داد و چگونه درپیشگاه خدای این ملت حاضرخواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین