کد خبر: ۲۴۳۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

کی‌روش: هر کس تمرکز ما را به هم بزند، نیجریه‌ای است

کارلوس کی‌روش گفت: هر کسی که بخواهد به تیم ملی خدشه وارد کند و تمرکز ما را به هم بزند، نیجریه‌ای است و در مقابل ایران بازی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کارلوس کی‌روش در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به اردوی اتریش در جمع خبرنگاران درباره مشکل پیراهن تیم ملی گفت: دیگر قصد ندارم درباره این مسئله صحبت کنم. کفاشیان همه مسائل را می‌داند و در تمرین امروز هم حضور یافت تا شرایط را ارزیابی کند. این مشکل صددرصد وجود دارد. من دوست ندارم مشکل تیم ملی باشم و راجع به پیراهن نیز به اندازه کافی صحبت کرده‌ام.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: ما 34 روز دیگر بازی بسیار مهمی مقابل نیجریه در جام جهانی داریم. هر شخصی که بخواهد به تیم ملی خدشه وارد کند و تمرکز ما را به هم بزند، نیجریه‌ای است و در تیم حریف مقابل ما قرار دارد. بازیکنان تیم ملی کاملا آماده هستند و تمرین‌های بسیار خوبی را برگزار کردیم.

به گزارش ایسنا، در حاشیه تمرینات امروز تیم ملی کارلوس کی‌روش پس از پایان تمرین از روی نیمکت بلند شد و در حالی که از کنار زمین عبور می‌کرد تا به سمت اتوبوس برود، در یک لحظه کفاشیان را دید و به سمت او رفت و همان طور که در حال حرکت بود با کفاشیان دست داد و برخورد بسیار سردی با او داشت. این در حالی است که او با مشاهده یک معلول که انتهای زمین بر روی ویلچر نشسته بود، به سمت او رفت و نزدیک به یک دقیقه با او به خوش و بش پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین