کد خبر: ۲۴۳۶۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

نماینده سمنان: پراید این همه تصادف می کند ولی چرا اسکانیا را تخریب می کنند؟

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بااشاره به بررسی موضوع حوادث اتوبوس های اسکانیا دراین کمیسیون گفت: درحال حاضر فقط تولیداتوبوس های اسکانیای تیپ "کلاسیک" موتوقف شده است و مشکلی برای تولید دردیگر بخش های شرکت عقاب اسکانیا وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علیرضا خسروی گفت: شرکت عقاب افشان از بدشانس ترین شرکت های تولیدی کشور در سال گذشته بود.باید بررسی کرد که چه کسی مقصر واقعی حوادث اتوبوس های اسکانیا است و نباید بدون بررسی و یک جانبه در این خصوص حکم صادر کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه با اشاره به هجمه رسانه ای علیه این شرکت تولیدی در سال گذشته گفت: حمله یک جانبه به یکی از بهترین شرکت های تولیدی در کشور که از خروج مبلغ زیادی ارز در کشور جلوگیری می کند با اقتصاد مقاومتی سازگار نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه اگر استانداردهای لازم برای خودرو به ویژه اتوبوس در کشور ما پایین است مشکل خودروساز نیست گفت: باید پرسید چرا استانداردهای مورد نیاز برای تولید خودرو در کشور ما مانند اروپا نیست؟

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه با اشاره به سخنان فرمانده پلیس راهور کشور درباره اختصاص بیش از 30 درصد از تصادفات جاده ای کشور به خودروی پراید گفت: من متعجبم که چرا کسی نسبت به این موضوع واکنشی مانند نحوه برخورد با شرکت عقاب نشان نمی دهد؟

خسروی با اشاره به اینکه جان مردم، جان مردم است و مهم نیست که در اتوبوس اسکانیا باشد و یا در خودروی پراید، بیان کرد: باید موضوع امنیت در خودروی پراید به صورت جدی بررسی شود.
او با اشاره به اینکه شرکت تولید کننده اتوبوس های اسکانیا سرمایه گذار بخش خصوصی است گفت: شاید اگر سرمایه گذار این شرکت از بخش های دئلتی بود، شاهد این همجه های سنگین علیه اتوبوس های اسکانیا نبودیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه جدی نسبت به حفظ جان و تأمیت امنیت مسافران گفت: اما این نباید به این معنی باشد که یک شرکت تولید کننده داخلی را از شدت تخریب خرد کرده و او را از سرمایه گذاری در کشور دلسرد کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین