کد خبر: ۲۴۳۶۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

حقانی: در پایتخت کمبود شدید مراکز تفریحی وجود دارد/پیگیر ساخت مجموعه تفریحی هزار و یک شهر هستیم

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران بااشاره به این که تهران از نظر مراکز تفریحی دچار کمبود شدی است گفت: شورا پیگیر ساخت مجموعه هزار و یک شهر در منطقه 22 خواهد بود .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد حقانی با اشاره به کمبود فضاهای تفریحی و گردشگری در پایتخت گفت: تهران با توجه به وسعت و جمعیتی که دارد با مشکل فقر فضاهای رفاهی و تفریحی روبه روست البته فعالیتهای خوبی در این زمینه انجام شده اما برای شهروندان تهرانی کافی نیست.

او ادامه داد: برخی از پروژه های تفریحی اگر به طور کامل به بهره برداری می رسید می توانست مکان تفریحی خوبی برای تهران باشد مانند باغ پرندگان اما به دلیل اینکه زود افتتاح شد و همه پروژه های آن به سرانجام نرسید نتوانست آن طور که باید شهروندان را جذب خود کند.

حقانی با بیان اینکه تهران به چند مجموعه ورزشی بزرگ در اطراف شهر نیازمند است گفت: امکانات ورزشی در محلات وجود دارد اما در فصل تابستان ما با کمبودهای زیادی در این رابطه مواجهیم.

این عضو شورای شهر تهران وجود یک آکواریوم بزرگ را یکی از لازمه های تهران دانست و گفت: در تمام شهرهای بزرگ کشور آکواریوم های بزرگی وجود دارد که سبب جذب گردشگران به این شهرها می شود اگر بخواهیم تهران به قطب گردشگری تبدیل شود باید مکانهای تفریحی جذاب در پایتخت ایجاد شود.

او تاکید کرد: تهران نیازمند یک شهربازی و یک باغ وحش مجهز است. همچنین می‌تواند از پارک پردیسان برای ایجاد یک پارک اکولوژیک که دارای گونه های متفاوت گیاهی است استفاده کند.

به گزارش مهر، او در پاسخ به پرسشی در مورد سرانجام مجموعه شهربازی هزار و یک شهر گفت: شورای چهارم در بدو تشکیل درگیر ایجاد کمیسیونهای جدید و تصویب برنامه پنج ساله دوم و بودجه سال 93 بود اما از این به بعد ما به پروژه ها ورود پیدا می کنیم و نحوه بستن قراردادها تاریخ آغاز و پایان آنها را بررسی می کنیم که پیگیر سرانجام این مجموعه نیز هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین