کد خبر: ۲۴۳۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

جدایی 8 بازیکن از استقلال قطعی شد/واکنش ملی‌پوشان به اشک‌های رحمتی

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال با بررسی شرایط موجود در تیم استقلال تصمیماتی‌ را در خصوص حفظ و یا جدایی نفرات این تیم اتخاذ کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امیر قلعه‌نویی در لیست مازاد خود نام 8 بازیکن تیم را قرار داده است که جدایی این بازیکنان از تیم قطعی شده است. 
 
در این فهرست نام پژمان نوری، نیکبخت واحدی، مجید غلام نژاد، کبه، اولادی، ساموئل، محمد مهدی نظری و سیاوش اکبرپور به چشم می‌خورد. 
 
 تا به حال جدایی کبه، ساموئل و نظری کاملا قطعی شده است و این نفرات رضایتنامه دریافت کردند، اما باقی نفرات رضایت نامه در دست ندارند و در آینده قرار است جدایی خود را از تیم به صورت قطعی اعلام کنند. 
 
 *واکنش ملی‌پوشان به اشک‌های رحمتی؛ ناراحتی بسیار یا مظلوم نمایی! 
 
گفته‌ می‌شود که عکس العمل‌های مهدی رحمتی در برنامه تلویزیونی باعث شد که ملی‌پوشان در جریان تمرینات تیم ملی در خصوص این بازیکن اعمال نظر کنند. 
 
گفتنی است: رحمتی از حضور در جام جهانی بازمانده است و این در حالی است که وی دوستان و مخالفاتی را در تیم ملی دارد که در خصوص شرایط وی در جریان تمرینات تیم ملی صحبت کرده و اظهار نظر داشتند. 
 
شایان ذکر است: اعضای ملی‌‌پوش ایران اعلام کردند که این بازیکن با واکنش که از خود ارائه کرده است نشان داده از عدم حضور در تیم ملی  بسیار ناراحت است و شرایط روحی ایده‌آلی ندارد، از طرفی وی مخالفانی نیز در تیم ملی دارد که این عده مدعی شدند که عکس العمل‌مهدی رحمتی، نوعی مظلوم نمایی در مقابل تصمیمات مسئولین و سرمربی تیم ملی بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین