کد خبر: ۲۴۳۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳

واژگونی مرگبار پژوها در «تاریکان»

رئیس پلیس‌راه هرمزگان گفت: بر اثر واژگونی دو دستگاه خودرو پژو در روستای تاریکان و محور رودان- بندرعباس سه تن کشته شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ علی مجیدزاده با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور رودان- بندرعباس، بلافاصله عوامل گشت پلیس‌راه استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

مجیدزاده افزود: کارشناسان پلیس‌راه ضمن حضور در محل وقوع حادثه مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حامل چهار سرنشین به علت نامعلومی واژگون شده است.

وی گفت: در این حادثه دو تن از سرنشینان خودرو در محل فوت و دو نفر دیگر هم به شدت مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس‌راه هرمزگان خاطر نشان کرد: در حادثه‌ای دیگر یک دستگاه خودرو پژو 405 دارای چهار سرنشین در محور روستای "تاریکان" رودان واژگون شد که در نتیجه آن یک کودک پنج ساله در دم جان سپرد.

به گزارش ایسنا، وی به منظور پیشگیری و کاهش حوادث تلخ رانندگی برای شهروندان، به رانندگان توصیه کرد: با توجه به اینکه خستگی و خواب‌آلودگی حین رانندگی عامل بسیاری از تصادفات ناگوار است، ضمن پرهیز از رانندگی در چنین مواقعی، هرگز فرصت کم را با سرعت زیاد جبران نکرده و از مواردی که موجب غفلت و حواس پرتی آنان در رانندگی می‌شود، خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین