کد خبر: ۲۴۳۹۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

شایعه قتل‌های زنجیره‌ای در کیش بی‌پایه و اساس است

فرمانده انتظامی ویژه کیش، با تکذیب شایعات منتشره در فضای مجازی در خصوص حوادث جنایی در این جزیره گفت: این اخبار بی‌پایه و اساس بوده و از مردم می‌خواهیم به این شایعات توجهی نکنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین دهکی در نشستی با خبرنگاران با بیان عملکردهای پلیس در این جزیره گفت: در سال جاری هیچ‌گونه پرونده‌ای در حوزه جرائم جنایی در کیش تشکیل نشده و منتشرکنندگان این‌گونه اخبار باید منتظر عواقب اقدام خود باشند.

وی ضمن دعوت مردم فهیم و خونگرم جزیره کیش به آرامش، و همکاری با پلیس و عدم توجه به این‌گونه شایعات، خاطرنشان کرد: پلیس جزیره کیش خود را ملزم و موظف می‌داند با اهتمام بیشتر این موضوع را رصد و پیگیری نماید و متعاقب آن با متهمان در فضای مجازی برابر قانون و با جدیت و قاطعیت برخورد می شود.
فرمانده انتظامی ویژه کیش به امنیت و آرامش جزیره کیش اشاره‌ای کرد و گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی توسط مسئولان ناجا جزیره کیش بالاترین سطح ضریب احساس امنیت در کشور را داراست و انتشار این‌گونه اخبار به امنیت کیش خدشه‌ای وارد نخواهد کرد.

دهکی با برشمردن وظایف نیروی انتظامی اظهار داشت: اولین رسالت پلیس در جامعه این است که پناهگاهی محکم برای مردم ایجاد کند که در پناه آن شهروندان احساس آرامش و امنیت داشته باشند.
دهکی با بیان اینکه تامین امنیت و آرامش پایدار با مشارکت مردم و پلیس محقق خواهد شد، تصریح کرد: با کمک و همکاری بومیان جزیره می‌توان در حوزه‌های مختلف امنیت اجتماعی گام‌های موثری برداشت.

به گزارش فارس؛ فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان، فداکاری و روحیه ایثار را شاخص‌ترین ویژگی کارکنان نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی برای تامین آرامش جامعه و مردم، از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین