کد خبر: ۲۴۴۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳

سه ویا برای سومین بار فاتح لیگ اروپا شد

تیم فوتبال سه ویا اسپانیا با برتری مقابل بفیکای پرتغال در ضبات پنالتی، برای سومین بار فاتح مسابقات لیگ اروپا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، دیدار پایانی لیگ اروپا بامداد پنجشنبه بین تیم های بفیکا از پرتغال و سه ویا از اسپانیا در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر ورزشگاه المپیک تورین در ایتالیا برگزار شد که در پایان سه ویا پس از تساوی بدون گل در وقت های قانونی و اضافه، در ضربات پنالتی به برتری 4 بر 2 دست یافت و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

در نیمه نخست هافبک های دو تیم اشتباهات متعددی را در میانه میدان انجام دادند و نمایش خشن بازیکنان بفیکا و سه ویا اجازه رقم خوردن دیداری زیبا را نداد. 

مهاجمان بفیکا در دقایق پایانی دو فرصت ایده آل گلزنی را با بی دقتی از دست دادند.

در نیمه دوم بنفیکای پرتغال در اکثر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشت و فرصت های متعددی برای رسیدن به گل برتری داشت که بازهم از باز کردن دروازه سه ویا بازماند تا این دیدار در پایان 90 دقیقه بدون گل به پایان رسید و کار به وقت های اضافه کشیده شود.

وقت های اضافه این دیدار سخت و نفس گیر هم گلی در برنداشت تا ضربات پنالتی قهرمان فصل جاری لیگ اروپا را تعیین کند.

در ضربات پنالتی بازیکنان سه ویا عملکردی بهتری داشته و به پیروزی 4 بر 2 رسیدند. «بنتو» دروازه بان سه ویا ضربات «کاردوزو» و «رودریگو» را به زیبای مهار کرد تا قهرمان تیمش لقب بگیرد.

سه ویا دو بار پیش از این در سالهای 2006 و 2007 عنوان قهرمانی لیگ اروپا که آن زمان با نام جام یوفا برگزار می شد را از آن خود کرده است و بفیکا نیز سابقه قهرمانی در این تورنمنت معتبر را ندارد.

بفیکا فصل گذشته نیز در دیدار نهایی لیگ اروپا با نتیجه 2 بر یک مغلوب چلسی انگلیس شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین