کد خبر: ۲۴۴۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

نامه محمود عباس به بشار اسد

محمود عباس در نامه‌ای به رئیس جمهوری سوریه بر مخالفت قاطع ملت و دولت فلسطین باهرگونه دخالت خارجی در سوریه تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: نامه محمود عباس،‌ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین توسط سفیر فلسطین در دمشق به فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه تحویل داده شد.

در این نامه عباس بر مخالفت قاطع ملت و رهبران فلسطینی با هرگونه دخالت خارجی در سوریه تاکید کرده و آورده است: سرنوشت سوریه یقینا بر ملت فلسطین تاثیر مستقیم دارد چرا که سرنوشت دو ملت فلسطین و سوریه چه اکنون و چه در آینده با هم گره خورده است.

در این نامه همچنین عباس گزارشی از شرایط کنونی حاکم بر اوضاع داخلی فلسطین و نیز مذاکرات با اسرائیل را به اطلاع بشار اسد رسانده و از تلاش اسرائیل برای سرپیچی از قوانین بین‌المللی سخن گفته است.

عباس همچنین از کمک‌های سوریه به پناهندگان فلسطینی از سال‌های گذشته تا کنون قدردانی کرده است.

فیصل مقداد نیز در دیدار با سفیر فلسطین از محتوای نامه محمود عباس تشکر و تاکید کرد که سوریه همواره در کنار ملت فلسطین در رویارویی با تروریسم خواهد ماند.

وی اطمینان داد که دمشق در مقابل تروریست‌هایی که قصد خرابکاری در اردوگاه‌های فلسطینی موجود در خاک سوریه را داشته باشند، خواهد ایستاد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، معاون وزیر خارجه سوریه همچنین تاکید کرد که مساله فلسطین همواره در صدر اولویت‌های دمشق باقی خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین