کد خبر: ۲۴۴۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶

چه شاعرانی در جشنواره شعر فجر شعر می‌خوانند؟

مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره شعر 27 اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. همچنین نام شاعرانی که قرار است در این جشنواره شعر بخوانند اعلام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: بنا بر اعلام، افتتاحیه این جشنواره با شعرخوانی علی موسوی گرمارودی، مفتون امینی، علی معلم دامغانی، اکبر اکسیر، فاضل نظری و بهزاد زرین‌پور ساعت 16 در فرهنگسرای ارسباران خواهد بود که سعید یوسف‌نیا و دکتر محسن کریمی راهجردی اجرای این برنامه شعرخوانی را برعهده خواهند داشت.

در برنامه ساعت 17:30 نیز که شاهرخ تندروصالح اجرای آن را برعهده خواهد داشت، یوسفعلی میرشکاک، محمدعلی بهمنی، مشفق کاشانی، علیرضا طبایی، خسرو احتشامی و محمدباقر کلاهی اهری شعرخوانی خواهند کرد.

راتی ساکسنا شاعر هندی و علی الشلاه شاعر عراقی به عنوان مهمانان خارجی جشنواره و حشمت منصوری شاعر کرد و برکت حوت شاعر بلوچ در بخش اقلیمی و بومی این دوره از جشنواره شعرخوانی خواهند کرد.

نمایش فیلم مستند هشتمین جشنواره شعر فجر که ابوالفضل جلیلی کارگردانی آن را برعهده داشته با عنوان «قطار شعر» و اجرای موسیقی مقامی از دیگر برنامه‌های هشتمین جشنواره شعر فجر در این روز خواهد بود.

بنا بر اعلام، در روزهای بعدی جشنواره که در فرهنگسرای ارسباران و خانه هنرمندان برگزار خواهد شد محمدرضا عبدالملکیان، حافظ موسوی، مهرداد فلاح، رضا چایچی، علیرضا قزوه، رزا جمالی، مهرنوش قربانعلی، فاطمه راکعی، شیوا ارسطویی، ضیاء موحد، محمدحسین جعفریان، علیرضا پنجه‌ای، رسول یونان، ابوالفضل زرویی، محمد صالح‌علاء، مصطفی رحماندوست، بیوک ملکی، ناصر کشاورز، جعفر ابراهیمی، افشین علاء، شاپور جورکش، هرمز علیپور، بهزاد خواجات، ابوالفضل پاشا، علی هوشمند، پرویز خائفی، محمدکاظم کاظمی، علی عبداللهی و کیومرث منشی‌زاده به شعرخوانی خواهند پرداخت.

به گزارش ایسنا، اختتامیه هشتمین جشنواره شعر فجر که با دبیری عبدالجبار کاکایی برگزار می‌شود نیز با اعلام منتخبان هیئت داوران در بخش‌های شعر سنتی، آزاد، محاوره، کودک و نوجوان، بومی و بخش جنبی کتاب 31 اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین