پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۲۴۴۲۱۹
۱۰:۰۸
۱۳۹۳/۰۲/۲۷

نامه وحید تاج به مردم یزد در پی لغو کنسرتش

وحید تاج که چندی پیش بعلت دخالت نیروهای خودسر، نتوانسته بود در یزد به روی صحنه برود،‌ برای مردم این شهر نامه نوشت.
۱۰:۰۸
۱۳۹۳/۰۲/۲۷
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: در این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرنگار ایسنا، قرار گرفته، آمده است:

«سالهاست که مردم هنردوست یزد را از نزدیک می‌شناسم؛ چه آن زمان که برای آموزش فن موسیقی و آواز پا به این شهر می‌گذاشتم و جوانان علاقمند بسیاری را تعلیم می‌دادم و چه آن ایامی که برای ضبط برنامه فرهنگی و هنری

«هنوز آواز می‌آید» از شبکه تابان یزد میهمان این مردم عزیز بودم و چه در زمان پخش این برنامه موسیقایی تلویزیونی میهمان خانه‌های پرمهرشان بودم.

به پاس میهمان‌نوازیتان و حمایت از اینجانب در پی اتفاقات تأسف‌آورکنسرت یزد از شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را به‌جای می‌آورم و با سپاس همکاری صمیمانه از گروه موسیقی «مسیحا» و موسسه فرهنگی «هنری توسعه آسمان هنر» و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد که مجوز برگزاری این کنسرت را صادر کردند.

همچنین، از مردم هنردوست این خاک مهرآیین که این روزها از دور و نزدیک ابراز نگرانی کرده و احوالات بنده را جویا شدند؛ ایرانیان سرافراز که همیشه حامی من و جامعه موسیقی بوده‌اند و هستند نهایت قدردانی را دارم. به امید آنکه موسیقی با اصالت و ریشه‌دار این مرز و بوم بدون ممانعت در سراسر کشور به اجرا در آید تا فرهنگ والای ایرانی به گوش جهانیان برسد.»
گزارش خطا
برچسب‌ها:
نامه وحید تاج کنسرت
ارسال پیام
captcha