کد خبر: ۲۴۴۷۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
نماینده تبریز و آذرشهر:

تحول در مذاکرات هسته‌ای امری ضروری بود

نماینده مردم اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در مورد مذاکرات هسته‌ای نظرات افراطی و تفریطی مختلفی مطرح می‌شود که نگرانی‌هایی را ایجاد کرد اما با توجه به تحول در مذاکرات امری ضروری بود و مناسب است همگان از مذاکره کنندگان حمایت کنند و مذاکره کنندگان نیز موظفند به مطالبات مردم و حفظ حقوق ملی توجه نمایند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدحسین فرهنگی طی نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعلام دلواپسی و بیان نگرانی‌ها نیز امری پسندیده است و کشور زنده و بیدار کشوری است که همه افکار و همه دیدگاه‌ها و در حوزه‌های مختلف مطرح شود و برآیند همه آن‌ها تامین خواست عمومی جامعه و منافع ملی که کشور باشد و مخالفان بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران باید توجه داشته باشند راه رسیدن به آرامش مطلوب اجتناب از زیاده‌خواهی و تحمیل است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد مسائل داخلی کشور تصریح کرد: این روزها موضوع قرارداد مستقیم شرکت مخابرات با کارگزاران مخابرات روستایی مطرح است و به دنبال فراز و نشیب‌های فراوان در بند ب تبصره 15 قانون بودجه سال جاری صندوق تامین اجتماعی و شرکت مخابرات ایران مکلف به استمرار بیمه و قرارداد مستقیم با کارگران و پیمانکاران مخابرات روستایی طبق شرایط و ضوابط شدند و بزرگوارانی که در هیات مدیره شرکت مخابرات حضور پیدا می‌کنند و درآمدهای ده‌ها میلیونی دریافت می‌کنند وقتی به وضعیت کارگزاران روستایی می‌رسند چنین سخت‌گیر می‌شوند و حساب و کتاب می‌کنند و باید بدانند که وقتی جای قانون وجود دارد سخت‌گیری و سهل‌گیری منطقی نیست و نباید سخت‌گیری کنیم بلکه باید قانون را اجرا کنیم.

فرهنگی افزود: موضوع دیگری که این روزها مطرح است افزایش غیرقانونی حقوق و دستمزد در دستگاه‌ها مطرح است. در حالی که بر اساس قانون خدمات کشوری انتظار می‌رفت بر طبق وحدت رویه، شرایط آرامشی را در کشور فراهم کنیم در حالی که افزایش حقوق سالانه در برخی از دستگاه‌ها باز هم آرامش خاطر را در برخی از دستگاه‌ها بر هم زده است و انتظار می‌رفت این وضع اصلاح شود و قاطبه نمایندگان از این قانون یعنی قانون مدیریت خدمات کشوری دفاع کنند و چرا دستگاهی که باید منادی عدالت در جامعه باشد باید بدون هماهنگی با بقیه شاغلان بخش‌های دولتی و حاکمیتی شرایطی را به وجود آورد که بقیه کارکنان را ناراضی کند؟ من از دولت می‌خواهم در ارائه قانون مدیریت خدمات کشوری تسریع کند و نظرات اصلاحی خود و وزارتخانه‌هایی مثل آموزش و پرورش در آن لحاظ شود تا از ایجاد قوانین متنوع اجتناب شود.

به گزارش ایسنا، نماینده اسکو و آذرشهر با بیان اینکه طبق قانون بودجه مقرر شده است 2000 میلیارد تومان در امر حمایت از بیکاران هزینه شود گفت: از رئیس‌جمهور و کلیه مسئولین گرامی که از دولت قبلی ایراد می‌گیرند که چرا قانون را در مورد تولید و بخش سلامت اجرا نمی‌کرد چرا برای اجرای این بخش قانون توضیحی نمی‌دهند؟ و چرا از مصوبه مجلس در این خصوص حمایت نمی‌کنند؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین