کد خبر: ۲۴۴۸۴۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴

وام‌های اعطایی پیش از زلزله بم بخشیده شود

نماینده مردم بم، نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: وام‌های قبل از زلزله سال ۸۲ شهرستان بم، باید از سوی بانک‌ها و موسسات مالی بخشیده شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از تسنیم؛حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی اظهار کرد: پیش از وقوع زلزله بم، بیش از 42 هزار نفر از مردم این شهر از بانک‌ها تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اصل مبلغ تسهیلات اعطایی، 75 میلیارد تومان بوده است، افزود: در حال حاضر بر اساس اعلام بانک‌ها و موسسات مالی، این مبلغ با هزینه دیرکرد و سود به بیش از 140 میلیارد تومان افزایش یافته است.
 
نماینده مردم بم، نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیگیری‌هایی برای بخشش اصل و یا سود این قبیل تسهیلات انجام شده است، بیان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با تخصیص اعتباری از سوی دولت، اصل و سود وام‌های اعطایی قبل از زلزله بم بخشیده شود.
 
حجت‌الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه بسیاری از افراد دریافت کننده تسهیلات بر اثر زلزله سال 82 جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: سالهاست که این معضل گریبان بازماندگان حادثه دلخراش زلزله بم را گرفته و سبب ایجاد مشکلاتی برای آنان شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دولت با اتخاذ تدبیری این مشکل را که حدود یک دهه گریبان مردم بم را گرفته است، حل و فصل کند./

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین