کد خبر: ۲۴۴۸۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

برنامه‌های رسمی رییس جمهور در سفر به شانگهای چین

مشروح برنامه های حجت الاسلام و المسلمین روحانی که به منظور شرکت در چهارمین اجلاس سیکا به شانگهای چین سفر کرده است، اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رییس جمهور فردا چهارشنبه و در اولین روز حضور خود در شانگهای چین، ابتدا با بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد در محل اقامت صبحانه کاری خواهد داشت و سپس در محل چهارمین اجلاس سیکا حضور می یابد.

وزیر خارجه ترکیه ، رییس جمهور چین، رییس جمهور قزاقستان، رییس جمهور روسیه، رییس جمهور افغانستان و آذربایجان قبل از رییس جمهور کشورمان سخنرانی خواهند کرد و پس از سخنرانی روحانی، سایر روسای شرکت کننده در اجلاس به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

ضیافت ناهار کاری با حضور سران این اجلاس همچنین ملاقات با پوتین رییس جمهور روسیه و ملاقات با رییس جمهور سریلانکا از دیگر برنامه های حجت الاسلام والمسلمین روحانی در این روز خواهد بود.

ضمن اینکه رییس جمهور کشورمان در اولین روز سفر خود با شبکه CCTV مصاحبه اختصاصی خواهد داشت و سپس در مراسم ضیافت شام با حضور جمعی از تجار و مدیران شرکت های ایرانی و دانشجویان کارشناسی ارشد، دکترا و کارکنان سفارت ایران شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، رییس جمهور در دومین روز سفر خود به شانگهای ابتدا با جمعی از نخبگان شیمی صبحانه کاری خواهد داشت و سپس برای دیدار رسمی با رییس جمهور چین به سمت کاخ ریاست جمهوری این کشور حرکت می کند.

کنفرانس خبری روحانی برنامه پایانی رییس جمهور در سفرش به شانگهای خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین