کد خبر: ۲۴۴۸۸۹
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

واکنش عضو هیات مدیره استقلال به اظهارنظر شورای شهر

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید توقع دارد استقلال در این فصل بهتر از فصل گذشته باشد و بنا نیست کمک مالی به استقلال کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، رضا نثاری در حاشیه جلسه هیات مدیره استقلال با وزیر ورزش درباره حضورش در هیات مدیره این تیم گفت: با توجه به علاقه قدیمی‌ام به استقلال، در هیات مدیره این باشگاه حاضر شدم. من سابقه بازی کردن در تیم دانشگاهم را دارم و از فضای فوتبال دور نبوده‌ام. هرچند که فعالیت من به صورت حرفه‌ای نبوده است. تشخیص دادم که شاید بتوانیم با گروهی از دوستان به این باشگاه خدمت کنیم و قبول کردیم در هیات مدیره باشیم.
 
او در پاسخ به سوالی درباره شاکله باشگاه استقلال اظهار کرد: ما در روزهای اول با سایر اعضا صحبت کردیم و همان طور که نام باشگاه فرهنگی ورزشی است، تلاش کردیم به بخش اول هم توجه کنیم و به تیم‌های پایه نیز نگاهی مطلوب داشته باشیم. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و شناسنامه فوتبال ایران هم محسوب می‌شود. در هیات مدیره استقلال افراد بزرگی هستند که آقایان پورحیدری و معینی به لحاظ ورزشی می‌توانند کمک زیادی کنند. خود ما تلاش می‌کنیم به لحاظ مدیریتی کمک کنیم و بنا نیست در کارهای فنی دخالتی داشته باشیم.
 
عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد حضور برخی از اعضای هیات مدیره‌ استقلال نمایشی است،‌ اظهار کرد: ما صحبت‌هایی با هیات مدیره داشته‌ایم و در همه زمینه‌ها مصوبه می‌کنیم و مدیرعامل آن را انجام می دهد و در نهایت ما پیگیر امور هستیم.
 
او در پاسخ به این سوال که توقعش از کادر فنی تیم در فصل جاری چیست گفت: بحث توقع و اجبار جدا از هم است. نمی‌توان در فوتبال اجباری داشت. استقلال سال گذشته خوب نبود اما با توانایی‌هایی که ما داریم و اینکه آقای قلعه‌نویی از بهترین‌های ایران است، می‌توانیم با حمایت بیشتر بهتر از گذشته باشیم.
 
شهردار منطقه 19 تهران در پاسخ به این سئوال که شورای شهر تهران حضور او و سلیمی را به لحاظ کمک مالی رد کرده و گفته این دو نفر نباید کمک مالی به استقلال و پرسپولیس کنند، عنوان کرد: اصلا بنا نیست ما کمک مالی کنیم. من به عنوان یک ورزشکار وارد کار شده‌ام و هیچ بنایی نبوده و نیست که ما کمکی به لحاظ مالی به استقلال بکنیم. شاید صحبت آن‌ها یک مسئله اداری بوده چرا که ما کارمند شهرداری هستیم که آن هم اگر رییس هیات مدیره باشیم یا مدیرعامل شویم، حرف‌شان درست است. من به عنوان شخصیتی حقیقی وارد هیات مدیره استقلال شدم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین