کد خبر: ۲۴۴۹۲۸
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

مسی: می خواهم فوتبال خوبی با آرژانتین به نمایش بگذارم

ستاره مهارنشدنی بارسلونا: پس از ناکامی بارسلونا بعد از شش سال درخشش وکسب جامهای معتبر،می خواهم ناکامی این فصل بارسلونا را با درخشش درجام جهانی برزیل پشت سر بگذارم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لیونل مسی فوق ستاره تیم فوتبال باشگاه بارسلونا وتیم ملی آرژانتین گفت: می خواهم حواسم را روی تیم ملی کشورم متمرکز کنم و فوتبال خوبی درجام جهانی برزیل به نمایش بگذارم .
 
به گزارش ایرنا از الدوری والکاس قطر ، مسی ، سه شنبه شب به محض ورود به بوینس آیرس درجمع خبرنگاران به مزاح گفت: برای تمرکز بیشتر با تیم ملی کشورم درجام جهانی برزیل ازامروز در صدد آنم تا تراشه های الکترونیکی مربوط به بارسلونا را از مغزم بیرون کنم و به جای آنها تراشه های تیم ملی را جایگزین کنم.
 
ستاره مهارنشدنی بارسلونا افزود: پس از ناکامی بارسلونا بعد از شش سال درخشش وکسب جامهای معتبر،می خواهم ناکامی این فصل بارسلونا را با درخشش درجام جهانی برزیل پشت سر بگذارم.
 
بهترین بازیکن جهان در چهار سال متوالی اظهار کرد: واقعا نباید به فکر تیم ملی فوتبال کشورم باشم ؟درگذشته همواره متهم به درخشش در بارسلونا و کم کاری در تیم ملی آرژانتین می شدم واین بار دوست دارم عکس ماجرا صورت گیرد .
 
وی افزود: شکی نکنید هنگامی که با دوستانم دراردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شوم رویکرد وداستان جدیدی از مسی خواهید دید.
 
لیونل مسی پس از یک فصل ناکامی در بارسلونا شب گذشته ازبوینس ایرس راهی زادگاهش در شهر روساریو شد تا پس از یک استراحت کوتاه به تمرینات تیم ملی فوتبال ارژانتین ملحق شود.
 
در رقابتهای فوتبال جام جهانی برزیل ،تیم ملی فوتبال ارژانتین با تیمهای ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران ،بوسنی ونیجریه درگروه F قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین