کد خبر: ۲۴۴۹۶۳
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

ماجرای دزد حواس‌پرت

دزد حواس‌پرت وقتی برای یافتن خانه همدستش در باغستان استان البرز، زنگ خانه‌های مردم را به صدا درآورد، نمی‌دانست با ایجاد مزاحمت برای مردم، خود را به دام پلیس می‌اندازد و راز خودرو دزدی‌های او و همدستانش فاش می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش جام جم، بیست و هشتم اردبیهشت یکی از شهروندان ساکن در منطقه باغستان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام می کند، مرد غریبه ای بدون هیچ دلیلی زنگ خانه های آنها را به صدا درمی آورد و فرار می کند و نمی دانند انگیزه این فرد از این مزاحمت ها چیست.

در پی این تماس، ماموران کلانتری 19 به محل اعزام و با تحقیق از مردم متوجه شدند مرد جوانی با به صدا درآوردن زنگ منازل متواری می شود و این موضوع باعث سلب آسایش آنها شده است.

با شروع جستجو برای یافتن فرد مزاحم، ساعاتی بعد ماموران مرد جوانی را دیدند که مشخصات او با فردی که همسایه ها از او شکایت کرده بودند، مطابقت داشت.

با دستگیری این فرد، وی در بازجویی اظهارات متناقضی را بیان کرد تا این که ماموران با بررسی سوابق کیفری این مرد متوجه شدند، وی یک متهم سابقه دار بوده و خودروهای گرانقیمت سرقت می کند.

با به دست آمدن این اطلاعات، متهم اعتراف کرد با همدستی یکی از دوستانش که او نیز سابقه دار است، برای سرقت خودرو به این محله آمده، اما فراموش کرده بوده دوستش در کدام خانه منتظر اوست. بنابراین با به صدا درآوردن زنگ در خانه ها می خواسته دوستش را پیدا کند.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، این متهم با یک گروه هشت نفره در زمینه سرقت خودرو همدست بوده است بنابراین همدستانش تحت تعقیب قرار گرفتند و ماموران که احتمال می دادند دیگر متهم فراری ممکن است برای یافتن دوستش به محله بازگردد، عازم محل شده و محله را زیر نظر گرفتند.ساعتی بعد همدست متهم با یک دستگاه خودروی پراید به محل آمد و ماموران با اخطار از وی خواستند خودرو را متوقف کند، اما مرد سارق با سرعت متواری شد.

سرانجام در پی تعقیب و گریز پلیسی، خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد. ماموران با توقیف خودرو متوجه شدند، این خودرو در یکی از محله های تهران سرقت شده و مشخصات آن در سیستم پلیس ثبت شده است.

مرد سارق با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی اعتراف کرد، خودرو را دزدیده و با همدستی متهم بازداشت شده و هفت عضو دیگر باند که متواری اند، خودروهای پراید، زانتیا و میتسوبیشی را سرقت می کرده اند.

با اعتراف دو متهم پرونده به 30 فقره سرقت دیگر اعضای باند نیز دستگیر و تحقیق از آنها ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین